Bloedneus

Hoi allemaal
Ik heb de laatste tijd best vaak last van bloed bij 't snuiten van mijn neus. En gisteren had ik echt een bloedneus. Wie heeft daar nog meer last van? Heb wel er iets over gelezen dat het voor kan komen. Ook verstopte neus, daar heb ik ook bijna altijd last van maar dat probleem had ik voor mijn zwangerschap ook al

Groetjes Suus

he suus
ik heb het zelfde ook bloed bij het snuiten en ze zitten elke dag pot dicht
zal wel bij de zw schap horen denk ik maar ja nog 16 weken en dan zijn we daar wel van af denk ik
sterkte ermee
gr liza

Hey, heb ik ook. Super verstopte neus, met name 's nachts. Al vanaf de 8e week van de zwangerschap en is niet meer weggegaan, komende donderdag ben ik 27 weken. Sinds een aantal weken heb ik altijd wel bloed bij het snuiten en soms loopt (ook vooral 's nachts) ineens zomaar t bloed uit mn neus! Bizar, zelfs in mn slaap. Nou ja, het is niet erg dus ik laat het maar gewoon gebeuren. Ik gebruik wel veel Otrivin voor baby's (zoutoplossing), zodat ik tenminste 's nachts wat lucht krijg. Jullie?

Jeetje net getrouwd,
Da's behoorlijk vervelend onder het slapen. Ik heb een echte loopbloedneus nu niet meer gehad maar vandaag heb ik wel weer bloed in mijn neus. Lijkt er bij op zodra het weer slecht wordt dat ik weer meer verkouden wordt. Niezen heb ik ook veel last van maar dat heb ik dus ook al jaren. Wordt er helemaal ziek van.
Ik gebruik eigenlijk niks 's nachts omdat mijn rechterneusgat meestal wel open is. zoutoplossing is niet slecht. En zout water ontsmet ook zeggen ze.

Sterkte ermee!

Hoi, ik ben in februari bevallen, maar vind het nog steeds leuk om hier een beetje rond te snuffelen, ik heb van mijn hele leven nog nooit een bloedneus gehad totdat ik zwanger werd, het is bij mij trouwens ook spontaan weer overgegaan na de bevalling. Het was dus echt een zwangerschapskwaaltje,

Groetjes Muizeke

Terug
Bovenaan