Bloedneus??

Ha Zwangeren,

Even een vraagje. Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD. En heb vandaag en afgelopen dinsdag een vette spontane bloedneus gekregen..Nooit last van gehad. En al helemaal niet spontaan..
Dus ik wat googlen..
Komt er naar boven dat het zwangerschapskwaal kan zijn..?
Kan me niet voorstellen dat het zo is/kan, heb er nooit eerder van gehoord. Maar wil toch jullie even vragen of een van jullie dit heeft gehad.
Dus dit is meer even een 'onderzoekje'.

Thanx voor de reacties.

PrinsesL
 
Ja, het kan idd een zwangerschapkwaal zijn. Net zoals je tandvlees sneller kan gaan bloeden.
Ik heb er zelf ook wel wat last van, maar niet extreem, gewoon sneller bloeden als vroeger eigenlijk...
 
het klopt wel hoor. Ik had ook in het begin van de zwangerschap vaak een bloedneus, al voordat ik de test had gedaan( en die heb ik op de eerste dag dat ik kon testen gedaan) had ik al last van bloedneuzen, en dat had ik daarvoor nooit.
 
Ik had er tijdens mijn 2e zwangerschap last van, vooral in de 1e periode.
Het heeft alles met hormonen te maken, ja en die doen veel met je,hahahaha.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
Groetjes Anne
 
Nou geen bloedneuzen meer gehad..Maar ben er nu ook voorzichtig mee..Durf amper meer te snuiten ;)
Volgende week dinsdag NOD..dus spannend..We wachten af..
 
Ik had juist veel bloedneuzen tussen mijn NOD's in. Sinds ik zwanger ben heb ik er nog maar 1 gehad... Wil dus niet altijd wat zeggen. Ben nu 25 weken zwanger...
 
Terug
Bovenaan