Bloedneus

Dag dames, heb een vraag aan jullie, ik ben nu 18wk en heb nog steeds elke dag last van een bloedneus, overdag als ik wakker ben vind ik dit niet zo erg, maar ik word elke ochtend wakker omdat ik dan naar lucht aan het happen ben omdat mijn neus potdicht zit en als ik mijn neus snuit dan is mijn zakdoek helemaal vol met bloed, en nu vraag ik me af of dit niet gevaarlijk is als je liggend een bloedneus hebt ?

Groetjes
 
Nee hoor! Kan geen kwaad! Als je op je rug licht dan loopt het bloed naar je keel, automatisch krijg je dan een slikreflex en slik je het weg... Denk er wel om dat je zwarte ontlasting kunt krijgen door de bloed die in je maag komt.

Normaal gesproken herkennen ze hier een maagbloeding aan maar als je totaal geen last hebt van je maag... no problemo!
 
Hoi,
Bloedneuzen komen veel voor in de zwangerschap en zoals betty zegt is dat geen probleem, wel lastig natuurlijk, ik ben verkouden en heb ook standaard bloed erbij als ik snuit.
Groetjes MJ
 
volgens mij kan je op bija al deze vragen hetzelfde antwoord geven :
Mocht je het niet vertrouwen of twijfel je...bel de dokter of verloskundige !!!!!

Wat betty ook schrijft...kan volgens mij geen kwaad. maar je kan het altijd aan je arts vragen.

succes
 
Terug
Bovenaan