Nou, vandaag weer rondje medisch gedaan. Eerst de fysio en de bedrijfsarts, dat liep prima. Bij de gyn zag alles er goed uit. Voor de jeuk willen ze voor de zekerheid alles onderzoeken dus 4 buisjes bloed achtergelaten. Met een beetje mazzel is het 'gewone' zwangerschapsjeuk en moeten we het pappen en athouden met de gel die ik heb gekregen. Met een heleboel pech is het een leveraandoening die ervoor kan zorgen dat de kleine man in mijn buik in de laatste fase van de zwangerschap komt te overlijden (!), dat zou betekenen dat ze hem met 36/37 weken gaan inleiden. Moet in ieder geval wachten tot dinsdag, dan hopen ze alle uitslagen binnen te hebben. Dinsdag heb ik ook een groeiecho en weer een bezoekje aan de vk staan en moet ik nuchter mijn glucose laten prikken, kortom, dat wordt ook weer een dagje-medisch.....pffff kan na de bevalling geen zkh meer zien!! Nu wel heel spannend om nog zo lang op de bloed uitslagen te moeten wachten, mijn moeder heeft ook een baby verloren op 9 maanden dus we zitten best wel in spanning........ Nou ja, we zullen wel zien, voorlopig verbouwd de kleine man mijn buik nog goed! Wel nog even naar 'm mogen kijken bij de gyn, hij lag al met zijn hoofd naar beneden, dus niet raar dat ik 'van onderen' zo'n beurs gevoel heb. Hij kan nog wel weer omdraaien hoor, maar hij oefend vast de goede kant op
Greetz Esz
Greetz Esz