Bloedprikken

Zijn er nog meer meiden, die niet als ik enorm zenuwachtig zijn voor het bloedprikken?

Wat een aansteller he? Ik heb gewoon nog nooit bloed hoeven prikken en vind het daarom enorm spannend!!

hey meid,
Kan me je gevoel wel voorstellen heb ik ook altijd gehad! Was er als de dood voor.. Nu na 2 zwangerschappen, bevallingen, 2 operaties is het voor mij een eitje en kijk ik nergens meer van op.

Heel veel succes en probeer een beetje te ontspannen.. En aangeven dat je er tegen op ziet houden ze meer rekening met je gevoel..

liefs

Kan me voorstellen dat je daar zenuwachtig voor bent als je dat nog nooit hebt gedaan.
Ik werk zelf op een laboratorium op de bloedafname. Zie dus dagelijks mensen met dezelfde 'angst'.
Tip: laat het maar gewoon gebeuren.
Geef wel even aan dat je nerveus bent, dan kunnen ze er rekening mee houden.
Concentreer je op je ademhaling, neus in en mond uit.
voor je het weet is het klaar en kun je weer lekker naar huis.
Succes meid.

Liefs Daisy

Ik kan me er iets bij voorstellen hoor dat je nerveus bent.
ik ben zelf al jaren bloeddonor, dus heb er niet zo'n last van.
Succes en je zal zien dat het reuze meevalt.

Hey Pascal, ik ben ondertussen lek geprikt, dus geen last van. Geef het van te voren aan dan krijg je wrs een ervaren iemand en het stelt echt niets voor!!! Maar begrijp wel dat je zenuwachtig bent hoor!

Vond het wel een vervelend idee. Maar mijn zoontje moet al sinds zijn zesde om de paar maanden bloed prikken en hij heeft het nog nooit erg gevonden. Ik denk dus maar wAt hij kan, kan ik ook. Hi, hi.

Ook ik kan me het heel goed voorstellen. Ik ben bloeddonor en ben nog steeds wat zenuwachtig. Luister naar Daisy komt het helemaal goed, voor je het weet is het gebeurt. Succes xxx Sam

Terug
Bovenaan