bloedprop

Ik ben gisteravond een bloedpropje verloren en meestal betekend dat ik mijn ukkie weer ga verliezen toch???????????? ben nu zwaar aan de diaree en voel me verschrikkelijk misselijk en vrees het ergste, dat ik hier afscheid mmoet nemen.......
 
Hier een september mama,

Heb je ook buikkrampen gehad en daarna ook nog veel bloedverlies????

Ik hoop voor je dat alles goed is!!
Ik duim voor je
 
Heyy

Alleen een propje? Of ook veel bloedverlies en buikkramp?

Hoop voor je dat alles goed is.. je kunt altijd je vk bellen. En om een echo vragen ivm met bloedverlies..

Good Luc!
 
Zeer slecht nieuws ik was niet eens zwanger................ Ik heb vanmorgen gebeld met mijn gyneacoloog over mijn zwangerschapstest en die bleek negatief, ik was dus schijnzwanger, helaas hierbij dus officieel mijn afscheid.

Ik hoop dat jullie ukkies goed blijven groeien en dat het mooie kinderen mogen worden waar veel van mogen gaan genieten!!!
 
thanks allemaal, het flink balen dat ik niet zwanger ben, maar weet je, ik ben liever schijnzwanger, dan een miskraam krijgen. Want met een mk moet je een hoop verwerken en lichamalijk weer helemaal herstellen, en met een schijnzwangerschap is het alleen maar flink balen...

Ik ben nu nog ongesteld maar daarna gaan we hard ons best doen een december mama te worden....hihihi
 
Terug
Bovenaan