bloedsliertje????

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraagje, ik weet net dat ik zwanger ben, zal nu wel zo'n 6
weken heen zijn zeg maar. Nu ben ik net even "naar de wc" geweest en nu
had ik bij het afvegen een klein bloedsliertje, wie weet wat dit is, ga
me nu alweer zorgen maken, getsie..

hoeft niks te zijn hoor... als het echt egr begint te bloeden gepaard met veel krampen dan is het foute boel... ma dit kan een innestelingsbloeding zijn...?? anders bel je ff vd zekerheid de gyn/verloskundige...??

probeer je niet al te druk te maken... waarschijnlijk is het niks...

kop op he!

xxx

ja het zal ook wel niets bijzonders zijn, maar ja ik weet natuurlijk
ook niet wat me allemaal te wachten staat, vind het zo spannend
allemaal.

Cenn lijkt het je leuk om met mij te msn-en?

Hoi hoi,

Ik ben al een tijdje wat passiever op dit forum. Lees lekker mee en als ik zwanger ben weten jullie het allemaal! Ik was er, door actief mee te doen op dit forum, te veel mee bezig, vandaar dat ik wat afstand had genomen.

Maar toen ik jou berichtje las dacht ik... ik moet je toch even geruststellen. Ik heb al twee gezonde jongens op de wereld gezet en had bij beide zwangerschappen een rood sliertje. Het is dus helemaal goedgekomen en ik denk ook dat het met de innesteling te maken hebben.

Nu zijn wij bezig voor een derde, vierde ronde. En een week geleden verloor ik ook zo'n rood sliertje. Toen ik dat zag dacht ik meteen: ha ha.. ik ben zwanger. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, elke zwangerschap is uniek. Dus ik moet nog even afwachten. Woensdag is mijn NOD maar misschien dat ik morgen al wel ga testen met een sensitest (dit kan 4 dagen van te voren).

Ik wens jou een hele onbezorgde zwangerschap! Maak je niet druk, je lichaam is er op gebouwd een zwangerschap zo goed mogelijk te doorstaan. Vertrouw er dan ook in!

Heid

Terug
Bovenaan