Bloedstolsels,,!!

A

Anoniem

Guest
Om van een lang verhaal even een Kort verhaal te Schrijven, ;
6 Juni mijn eisprong gehad, Tot 8 Juni Geklust, 10 Junie onweize Kramp, 11 Junie, Een Bloedstolsel Zonder Bloed. Tot 16 Julie onwijze Krampen Zowel Links als Rechts(geen eisprong Pijn) Want ik voel mijn eisprong maandelijks, en de Kramp/NaaldSteekjes verdwijnen altijd na mijn Sprong. in de Middag van 16 Julie onwijze Steken in mn Linker Borst, Ik voelde, en Voelde een opgezette Klier/Strengel.. 17 Juli ook Buik/Borst Pijn, En in de Morgen van 18 Julie, 06:00 Renend naar de wc, om te Moeten Plassen, en bij het afvegen ineens een Rorze Veeg, Met bloed.. 10:15 in de Morgen WEER wezen Plassen, En had Bloed, Met WEER een bloedstolsel? van ongeveer 2 millimeter bij 3 Milimeter, Heel klein dus.. Mijn NOD zou de 21/22e Moeten komen.. Wie o Wie maakt hetzelfde mee, en kan mij wat meer informatie geven?? Dankjewel!!! xxxxxx

misschien heeft het eitje een mooi pleki gevonden en daroom heeft het beetje bloed....anders kan ik het ook niet zegen

Klinkt als innestelingsbloeding/krampen... nog een weekend wachten en je mag testen!!

Het is moeilijk om hier iets over te zeggen zoals in veel gevallen voor een test of in de eerste prille weken. Misschien is het een innestelingsbloeding zoals holyspirit zegt, maar het kan net zo goed een vroege miskraam zijn. Verlies je nog steeds bloed? Stolsels zijn meestal geen goed teken. En wat bedoel je met een bloedstolsel zonder bloed? Is dat zo'n dikke plak afscheiding? Wit/helder van kleur en een beetje gomachtig? Dat laatste is niet erg, kan een restant zijn van je "vruchtbare slijm" van rond de eisprong. Dat indiceert geen zwangerschap, alleen een eisprong.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat en je snel zwanger mag zijn. O ja, als je de 6e je eisprong hebt gehad, dan is je NOD op de 20ste (14 dagen erna). Misschien kan je morgen testen als je geen bloed meer verliest?

Het is moeilijk om hier iets over te zeggen zoals in veel gevallen voor een test of in de eerste prille weken. Misschien is het een innestelingsbloeding zoals holyspirit zegt, maar het kan net zo goed een vroege miskraam zijn. Verlies je nog steeds bloed? Stolsels zijn meestal geen goed teken. En wat bedoel je met een bloedstolsel zonder bloed? Is dat zo'n dikke plak afscheiding? Wit/helder van kleur en een beetje gomachtig? Dat laatste is niet erg, kan een restant zijn van je "vruchtbare slijm" van rond de eisprong. Dat indiceert geen zwangerschap, alleen een eisprong.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat en je snel zwanger mag zijn. O ja, als je de 6e je eisprong hebt gehad, dan is je NOD op de 20ste (14 dagen erna). Misschien kan je morgen testen als je geen bloed meer verliest?

hoihoi, ik ben vandaag WEER een bloedstolsel verloren, en ben geloof ik wel ongesteld geweest, Beetje vreemd allenmaal. en met een bloedstolsel bedoel ik, de ene keer alleen een paars/roos klontje, en de andere keer met licht Waterig rorze afscheiding erbij... Gr mamakimmie

Terug
Bovenaan