Bloedtest gehad!

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb vandaag getest, zoals sommigen misschien al gelezen hebben, het is 1 dag na mijn NOD en hij was negatief.
Ik was echt heel erg teleurgesteld en vroeg me af hoe ik de tijd door moet komen naar meer zekerheid. Omdat ik bijzonder onregelmatig ben kan het ook rustig nog twee weken duren.
Ik heb 5 maanden geleden een mk gehad en geestelijk ook nog wat andere dingen te verduren gekregen en was overstuur geraakt door de gedachte aan langer wachten.
Andere maanden heb ik dit niet zo dramatisch gehad, maar nu voel ik me echt zwanger en eerder niet.

Ik heb de huisarts gebeld, was best zenuwachtig, bang dat hij me zou uitlachen, maar ik vertelde de situatie en hij heeft meteen een bloedtest geregeld. Zonder ook maar iets te zeggen over geduld bewaren.
Toen ik had opgehangen zat ik te trillen achter de telefoon.

Ik heb net laten prikken en waarschijnlijk weet ik het donderdag. Misschien morgen al...
Dat is nog te overzien en als daar geen greintje HCG in zit kan ik het naast me neer leggen, de teleurstelling verwerken en vooruit kijken.

groetjes

lieve meis,

Wat spannend, ik hoop voor je dat je zwanger zal zijn.
Hou je taai en sterkte met het wachten.
Zal voor je duimen. wachten duurt lang ik zit ook al een tijdje  in onzekerheid, heb hier ook verschillende topics staan, met allerlei vragen, en ik twijfel ook erg, maar heb wel kwaaltjes.
LIefs en hou je haaks!  

Hoi Kyrabella, wanneer is jouw NOD?
Ik hoop echt dat het bij jou ook raak mag zijn. Ben je ook zo slecht in wachten?
Hoe voel je je? Wat zijn je kwaaltjes?

Ik ben erg warrig, heb steeds steekjes in mijn buik, vreetbuien, heel moe, maar bv weer niet echt gevoelige borsten...

Wanneer ga je testen?

hoi hoi ik snap dat niet kan w8 heb ik ook, ik dacht dat ik voor het laatst met de kerst was dus ik 2 weken geleden test gedan was negatief maar me ma zei nee een week later , ik zei oke, nou nu moet ik nog ongi worden hoor, ben nu 1 week en 4 dagen over tijd , maar kwaaltjes heb ik wel voorla s ochtens misselijk gevoelige borsten slaap lievre dan wakker , dus heel erg moe , ik plas heel veel dan normaal, dus ik sta ook te denken wat moet ik doen ? ik kan wel weer een test gaan kopen , maar misschien zit het weer tussen me oren? en dan heb ik weer iets zo van nu durf ik het echt niet meer.

ik hoop dat er wat uit je bloed kom wat voor uitslag dan ook je kan het bij je neer leggen en ds het belangrijkste zo lang je dat niet kan en je niet zwanger bent dan houd je lichaam alleen maar voor de gek, veel sterkte en ik duim voor je

groetjes suzette

Spannend hoor. Ik hoop voor je dat de uitslag positief is! Dat je geen gevoelige borsten hebt, zegt niets hoor. Dat had ik bij mijn 2e zwangerschap namelijk ook helemaal niet.

Ik durf het ook niet meer testen, als ik dus ongi moet worden gerekend vanaf de dag dag ik het 1,5 dag was, dan moet ik het de 21ste worden.
Als ik al jullie reacties lees over de kwaaltjes die ik heb en er zijn er ook van jullie bij die zeggen dat het er op lijkt, en ook mijn tante zegt je bent zwanger ( ze kan dat zien zegt ze ) dan ga ik het ook steeds meer denken.

Kwaaltjes die ik nu heb,

Misselijk wel met vlagen
gevoelige borsten( branderig )
moe, kan lang op blijven maar er echt niet uit
veel koud
en sinds gister een hele vieze smaak in mijn mond die ik niet weg krijg
soms trek in eten en soms ook helemaal niet.
dus ja ik weet het echt niet, het waarom ik twijfel is denk ik omdat ik die twee negatieve testen had op dag 1 en vijf nadat ik het eigenlijk moest worden.
Omdat zelfs de ha zei dat die toch echt wel betrouwbaar zijn.
oja als ik een beetje vorover zit dat heb ik een raar gevoel in mijn buik, en doet het een beetje zeer, heb soms ook steken, en het idee alsof ik ongi word maar het voelt anders.
dus.....

Terug
Bovenaan