Bloedtest vs Urinetest

A

Anoniem

Guest
Lieve mevrouwtjes,

hier een vraagje. Wanneer zien ze in je bloed het zwangerschapshormoon HCG?
Met een urinetest zou je het toch al best op je NOD kunnen zien. En met een Sensi zelfs eerder toch? Maar die verkopen ze volgens mij niet hier (in Spanje).

Het is zo dat wij in ronde 6 zitten en mijn aardige vrouwelijke  dokter heeft me een briefje  gegeven om een bloedtest te laten doen, om een beetje te bezuinigen op al die testen van de afgelopen maanden.

Voor iedereen veel succes in 2009 dat het maar een heel dik buikenjaar mag worden!

Liefs Mamaita

Hoi,Hoi,

Ik weet het niet zeker maar volgens de menstruatiekalender kan je ongeveer een dag of 4 voor je NOD een bloedtest doen.
Wanneer heb je je NOD als ik zo onbeleefd mag zijn?

kus Cato

Hai Cato, dankje voor je reactie. Niks onbeleefd, maar meelevend!
Vrijdag!!!! Al m'n nagels zijn al op!

Ik leef helemaal met je mee!
Heb je klachten (al wil dat niet altijd wat zeggen natuurlijk)
Ikzelf zit in de vierde ronde en heb woensdag mn NOD. Elke keer denk je nu ga ik er ontspannen tegenaan,maar zodra die NOD dichterbij komt raken alle nagels op inderdaad.
Ik duim voor je hoor!!!

kus Cato

Weet je, ik ga nergens meer vanuit, want ik voel iedere maand wel wat, en dat roep ik dan ook nog eens heel hard om me heen hier in huis. Deze maand zeg ik niks (maar ik voel wel van alles hoor, hihi!)
Het is zo frustrerend de laatste week voor NOD, zo vervelend! Ik zei ook dat ik het relaxter zou doen deze maand. Tja, wat doen we er aan?
Dus jij ook in hetzelfde schuitje, veel sterkte met geduld opbrengen.

Nou dat bloed afnemen, dat gaat niet lukken voor vrijdag, want die pinnige bloedafneemdame die wilde het niet eerder doen dan mijn NOD.
Goed, dan niet, volgens mij vond ze me maar een overdreven gestresste doos, want ze keek me heel raar aan toen ik vertelde dat ik, nee, nog niet overtijd was, maar dat ik nu al wilde weten of ik zwanger was. We zijn ook wel  raar misschien, haha..  
Dat het wachten zo moeilijk was,  omdat we al een tijdje aan het proberen zijn, niks geen barmhartigheid, dus ik ben afgedropen met de staart tussen mijn benen, snif!

Hoe is het met jou Cato, krijg je het een beetje geregeld met de zenuwen?

Liefs Mamaita  

Hihi, het lijkt wel een chatsessie hier.
Nou ik ben precies hetzelfde,iedere keer voel ik een heleboel en schreeuw ik het van de daken maar nog steeds niks.
Deze ronde ben ik tot nu toe erg rustig geweest,ik had dan ook twee weken vakantie met vriendlief. Maar vanaf gister is het weer toegeslagen. Ik probeer helemaal niets te voelen en zeggen, maar ik zweer je dat mn (.)(.) echt gevoeliger zijn en ik hing net na het avond eten bijna boven de wcpot. Nou dat zijn allemaal dingen die ik normaal echt niet heb.
Ik had mezelf al uitgeroepen tot koningin schijnzwanger zijn.............
Heb uit zelfbescherming geen testen in huis en wil er eigenlijk volgende week pas halen maar of ik het volhoud!

kus  

Ha Cato,
ik moest na mijn laatste berichtje heel snel weg, les geven en daarna sporten en ik ben nu pas terug, poeh poeh.
Nou, ik herken mezelf wel in jou hoor, haha, ik moet er wel om lachen. Ja, best een beetje schaamtelijk dat we alle klachtjes op handsfree zetten, gewoon keihard om je heen roepen. Erg hoor!
Hing je al boven de wcpot? Jeetje, dat is toch wel spannend dan..... misschien is het echt wel raak deze keer!

Hahahahah...koningin schijnzwanger zijn, nee joh!!!  
Ja het is echt moeilijk, juist die laatste week wachten. Ik vind dat zoooo moeilijk. En ja die testen van tevoren, of het moet een sensitest zijn, zijn toch moeilijk betrouwbaar. Zie je een niet duidelijk streepje ga je twijfelen en als er geen streepje komt, dan stort je even in, maar daarna haalt je gevoel het weer helemaal in, ja maar ik voel me anders, ja maar dit ja maar dat...
Moeilijk moeilijk moeilijk!
Laten we hopen dat het voor ons allebei deze maand de laatste onzekere maand is!

Kus Mamaita

Hoi,

Hoe is het met je?
Jezelf nog kunnen bedwingen of toch al een test gehaald?
Ik word echt langzaam maar zeker weer steeds gekker van mezelf.
Heb ook echt het idee dat het niet normaal is om nu al vanalles te voelen zo'n 6 dagen voor mijn NOD. maar goed iets anders dan wachten zit er niet op!

Ik duim voor je en zal een kaarsje branden hoor!

kus Cato

Terug
Bovenaan