bloedtest?

Hoi Moi, e.a.
Zo'n bloedtest waar je het over had, kan dat gewoon bij de HA of moet je dan naar het ziekenhuis of zo? Zou het dan eigenlijk wel gezond zijn als die test niet werkt? Ik word nu wel een beetje bang, want ik eet niets meer dan anders en ben al zeker 2 kg aankomen. Straks heb ik een of andere baarmoeder/eierstokvergroting of zo? Zou het kunnen dat er gewoon geen hcg in mijn bloed zit, maar dat ik wel zwanger ben?
'm morgen dan maar naar de HA, denk ik.
Groetjes allemaal, treurige Aagje

Hoi Aagje,

Ik wil je niet de hoop ontnemen, maar vlak voor ik ongesteld word weeg ik zo'n 2 kilo meer dan anders en heb een enorm dikke buik. Zo kan ik nu (onregelmatige cyclus) ook zien of ik ongesteld ga worden. Ik sta elke dag even op de weegschaal zodat ik goed weet wat ik weeg en wanneer het stijgt.
Zo'n bloedtest is veel gevoeliger voor HCG dan een urinetest, dus die spoort het veel eerder op.
Ik hoop voor jullie dat het raak is!
Liefs Kiki

Hoi Aagje,

Je kunt als het goed is bij je ha bloed laten afnemen en je krijgt dan al heel snel de uitslag en die moet 100 % betrouwbaar zijn!! Ik heb het nog nooit laten doen, maar heb dit wel vaak gelezen hoor!!!

Ik zou morgen de ha bellen, want hier wordt je gek van!!

Heel veel suc6 en ik duim voor jullie!!

liefs moi xxx

Terug
Bovenaan