Bloedtest

Hoi dames,

Vraagje: ben in december vorig jaar gestopt met de pil. Heb een cyclus van 28 dagen op de kop af. Nu ben ik 12 dagen overtijd dus test gedaan, negatief.Voor alle zekerheid bloedtest bij dokter, negatief! Wat is dit nou? Ik heb geen stress aangezien we onszelf minimum een jaar te tijd gegegevn hebben om zwanger te raken. Kan de bloedtest té vroeg genomen zijn of ken ene cyclus 'opeens' lanhger worden, zit wel al in dag 40 nu en ze mogen wel even gaan komen hoor! Heb van niets last!

Bedankt
 
Hoi anoniem,

Het kan best zijn dat je cyclus opeens langer word. Ik had ook altijd een vaste cyclus van 28 dgn en de laatste keer opeens van 34 dgn. Onbewust ben je er misschien toch meer mee bezig. Mocht het te lang uitblijven, gewoon weer even naar je HA gaan. Sterkte en suc6
 
Ben vandaag jarig en ook een week overtijd. Test gedaan, niks, geen cadeautje dus.
Ik vrees dat ik ook mijn cyclus onbewust verleng door ermee bezig te zijn. Maar zo weet je niet meer wanneer je moet klussen en wanneer je spul in je tas moet stoppen voor je ongi.

Ik word er een beetje gek van.
martine
 
Ik ken dat gevoel Martine, vervelend hé! Je wil niet ongi worden maar als de test negatief is wil je het zo snel mogelijk worden! Hop naar de volgende ronde hé!
 
gewoon 'continue' klussen en altijd wat in je tas mee. Althans dat doe ik danmaar. Heb het probleem dat ik absoluut geen regelmaat heb dus heb altijd iets bij me.
 
Terug
Bovenaan