Bloedtest

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik ga morgen mijn dokter bellen om te vragen om een bloedtest.. Ik ben 8 dagen overtijd.. na een best regelmatige cyclus.. Maar aangezien ik negatief getest heb 3 dagen geleden en ik dit weekend een weekendje weg ga wil ik wel zekerheid hebben. Nou is mijn vraag het volgende, wat meot ik me voorstellen bij een bloedtest, ik ben best bang voor naalden dus hoop dat als ik voorbereid ben dat het dan allemaal wel mee valt.. Kan iemand mij vertellen hoe dit in z'n werk gaat, en hoelang het duurt voor je de uitslag heb?

Succes allemaal,

xxx Mamoetje

Hoi!

Een bloedtest voor zwangerschap is dezelfde als voor alle anderen. Ze tappen een buisje bloed bij je af en dan gaat het naar het lab. Je moet nog ongeveer een week wachten tot de uitslag.

Één maar. Omdat je nog niet zo lang over tijd bent, is de kans dat ook hier een betrouwbare uitslag uit komt niet zo groot. Het aantal hormonen zal nog niet zo veel zijn en de kans is dan ook groot dat ze na een week zeggen 'we willen nog een keer prikken'. Ik denk dat je beter af kan wachten, want de kans dat ze óf niks kunnen zien, óf je nog een keer moet prikken is wel heel erg groot.

Ik weet het dat het moeilijk is om te wachten, maar echt, een weekje wachten en nog een keer urinetesten en dan event. een bloedtest.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan