bloedtest

Hoi
Een paar dagen geleden heb ik een bericht achtergelaten over mijn bloedingen en de miskraam die daarop volgde. Bedankt voor de reacties Henriet, Vonkie en Sascha. Inmiddels is er weer wat veranderd.

Voor de meiden die nieuw zijn. Ik ben San en ik was zwanger, maar bloedde twee weken lang, eigenlijk al net na de bevruchting. 10 juni had ik mijn Niet ongesteld moeten worden. Ik had een miskraam maar mijn hormoon in mijn bloed moest gevolgd worden zodat het zeker was dat ik niet meer zwanger was.

Maar dat hormoon was weer omhoog (gisteren geprikt)! Dat betekent dat er toch nog wat zit! Nou is dat eigenlijk niet echt positief. Want de waarde is nog laag (220). Ik moet nu weer vaker prikken, om te kijken wat er gebeurd. Als de waarde weer verder stijgt of gelijk blijft dan krijg ik verder onderzoek (echo). Donderdag moet ik weer prikken dus vrijdag weet ik weer meer.
Maar wat een gedoe. Ik was eigenlijk aan het idee gewend en had zoiets van, weer lekker aan de slag voor een nieuwe ronde. We waren zelfs gisteren alvast maar begonnen (je kan er niet vroeg genoeg bij zijn dacht ik …). Maar vandaag kreeg ik ook weer een lichte bloeding. Ik begin nu wel echt aan een buitenbaarmoederlijk (toch wel heel lief) kindje te denken. Maar wel een doorzetter!

Ik wou het gewoon even kwijt eigenlijk. Iedereen veel succes met het verwerken van alles wat er met jullie gebeurd.

liefs san

Hoi San,

Wat een verhaal zeg, jeetje, op deze manier weet je gewoon niet waar jullie aan toe zijn.
Maar ik heb gehoord dat als je een buitenbaarmoederlijkezwangerschap hebt dat je heel veel bloed verliest, en dat je ondraagelijke pijn in je buik hebt!
Niet dus of is dat bij iedereen weer anders!!??
Maar jullie kindje is wel een doorzetter ja, alleen jammer dat het geen kans van slagen heeft, als het inderdaad in de eileiders zit.
Ik baal echt voor jullie, en wat kan het leven oneerlijk zijn he.
Meid, ik denk met jullie mee, en ik hoop ook voor jullie dat eens de zon echt gaat schijnen.
Liefs Bianca.

hoi san ik wou je nog even veel sterkte wensen ik had je ook een email gestuurd ik hoop dat het goed komt en ik kijk vrijdag nog wel even weer
in ieder geval wens ik jullie heel veel sterkte toe
liefs gerda

Terug
Bovenaan