bloeduitslagen weer niet goed :-(

A

Anoniem

Guest
vandaag eerste uitslagen terug weer niet goed mijn lever niet ws onstekingen in lever en pfeiffe is nog niet binnen!maar moet maandag langskomen op spreekuur maandag hij wil me zien!ondertussen nog niet ong!ga me nu toch wel beetje zorgen maken daar gaat hij ook gelijk naar kijken maandag!mijn vriend gaat mee gelukkig!lekker zo t weekend in

liefs

Jeetje wat een onzekerheid allemaal. En balen dat je zo het weekend in moet. Hopelijk helpen de zonnestralen je om een klein beetje te ontspannen.

Sterkte meis!

Liefs,
Melian

Jeetje wat een ellende!

Ik ben ondertussen wel weer zwanger na een miskraam in december. Echter zijn we er in februari achtergekomen dat ik 6 maanden terug Pfeiffer heb gehad en nu het cmv heb gehad/heb. De huisarts belde vandaag weer op dat ik weer allerlei onderzoeken moet laten doen, want cmv vergroot de kans op miskramen. Helaas heb ik dus dubbel pech want ik ben ook al draagster van streptokokken b, wat ook miskramen veroorzaakt. Moet met 12 weken een echo laten maken bij gynaecoloog omdat er allerlei afwijkingen kunnen ontstaan.
Dus meid ik hoop voor jou dat je wel zwanger bent en niet deze ziektebeelden hebt, want het is echt geen pretje. Nu duim ik maar heel hard dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan.

Jij heel veel sterkte en laat wat horen als je meer weet.

sterkte meid!onzekerheid is erg!toch een fijn weekend
liefs

tnx meiden!!
ik heb net ff lekker zitten huilen...
Lekker zo onzeker t weekend in te gaan.
Maandag om half 11 bij huisarts zijn dan zijn de uitslagen van cmv en pfeiffer ook binnen..
Ben benieuwd..dan hoor ik ook meer over de leverontsteking dat in mijn bloed is gevonden..

liefs

Terug
Bovenaan