Bloeduitstortingen benen

Hoi,

Ik krijg naarmate de zwangerschap vordert steeds meer bloeduitstortingen, vooral op mijn kuiten.
Weet dat het vaker voorkomt en waar het door komt etc, draag ook compressiekousen, maar ik vroeg mij af of iemand weet of deze 'blauwe plekken' blijvend zijn of naar verloop weer wegtrekken. Kan op internet wel info vinden over spataders, maar niet echt over of deze 'spinnetjes' weer weg gaan.
Alvast bedankt!
 
Heb ik bij beide zwangerschappen ook gehad en beide keren trok het weer weg in de maanden na de bevalling! Alleen bij 1 knie heb ik een kleintje die niet weg gaat, de laatste bevalling is nu 2 jaar terug.
Dus ja, het trekt zeer waarschijnlijk wel weg, maak je geen zorgen!
 
Zooo dit heb ik ook zeg! Niet leuk.. hopelijk gaat het weg. Ik ga ook beginnen met compressie kousen heb ze vorige zwangerschap ook gedragen
 
Hoi. 
Hier is er 1tje op de kuit niet weggegaan. 3 andere wel. De rest van mijn opgezette spataderen zijn ook gebleven. Wel iets minder dik, maar nooit verdwenen.
Ze zijn gelukkig niet pijnlijk oid. 
 
Hier ook last van gehad op m'n been. Tot m'n verbazing is dit ook weer helemaal weg getrokken nadat ik bevallen ben 7 weken geleden.
 
Terug
Bovenaan