Bloeduitstortinkjes / drukkend gevoel onder rechterborst

<p>Hallo, </p><p>Ik was benieuwd of iemand hier toevallig dezelfde klachten als mij heeft of heeft gehad tijdens de zwangerschap. </p><p>Ik ben nu 29 weken zwanger en ik krijg over mijn armen en borst kleine bloeduitstortinkjes. Sommige lijken op een soort spinnenwebjes met daarin rode puntjes. Het zijn geen bultjes en ze jeuken ook niet. Verloskundige gaf aan hier niet bekend mee te zijn. Zit eraan te denken om morgen toch maar de huisarts te bellen, want het worden er steeds meer. </p><p>Ook heb ik al langere tijd last van bloedneuzen, misschien heeft het met elkaar te maken. </p><p>En ik was benieuwd of iemand bekend is met een drukkend gevoel onder de rechter borst. Mijn verloskundige zei dat dit mijn middenrif is en dat het komt door oprekken. Maar ik heb er nu toch al wel 4 weken last van. Het is niet continue aanwezig en komt met vlagen. Van houding veranderen of m'n arm omhoog houden lijkt dan het beste te helpen.</p><p>Graag hoor ik of iemand hiermee bekend is ☺️</p><p>P.s. De kleine is nog wel goed actief. </p>
 
Hoi! 
Ik weet niet of je dit nog leest maar ik heb inderdaad in de vorige zwangerschap ook erg last gehad van pijn onder mn borst. Huisarts vertelde dat het t syndroom van tietze was. Google maar, misschien herken je het? Ging gelijk over na de bevalling. 
Van die bloeduitstortinkjes ken ik niet, zou inderdaad even de huisarts bellen. 
Succes! 
 
Terug
Bovenaan