Bloedverdunners tijdens de zwangerschap????

Hallo zal me even voorstellen,      
ik ben nelke en heb een zoontje van 6 jaar, hierna heb ik 4 miskramen gehad. Nou heb ik gisteren een test gedaan en test POSITIEF. Gelijk naar de  arts gebeld en nou moest ik met bloedverdunner spuiten beginnen omdat mijn gromosomen onderzoek uit wees dat ik zwak positief was kent iemand dit???  

Hoi Nelke.

Allereerst gefeliciteerd joh met je zwangerschap!!!!
Wat geweldig om weer een positieve test in je handen te hebben.
Hoop voor je dat het deze keer goed gaat, na 4 miskramen mag dat ook wel een keer zou je denken.
Leuk ook voor je zoontje van 6.
Ik heb geen ervaring met bloedverdunners tijdens de zwangerschap, maar hoor wel positieve verhalen hier ver.
Heb je al eens op google gezocht naar meer onfo??
Ik zou het zeker aan grijpen en onder deskundige begeleiding kunnen ze het verder goed in de gaten houden.
Je schrijft dat je huisarts ze voor schrijft, je zou een kunnen vragen of je naar een gyn mag om te kijken hoe die er over denkt in jouw situatie.

Sterkte hoor met alles maar boven al geniet van je zwangerschap!!!!!
Gr. Ccor.

Hoi Ccor ,
Dit gebeurt idd allemaal via de gynec.
Bedankt voor je reacrieik ga zeker even zoeken bij google.
Is allemaal ontzettend eng en alweer die akelige weken door zien te komen.
Ik probeer positief te blijven het is weer eens zover en daar ben ik al heel blij mee.

groet Nelke.

Hoi Nelke.

Nou succes in ieder geval hoor.
Houd je ons op de hoogte hoe het verder met je gaat, ook met het wel of niet bloeverdunners gaan gebruiken??
Wat je schrijft probeer positief te blijven en wat fijn dat je  nu weer zwanger bent!!
Ik hoop en duim dat ik je gauw volgen mag, en dan zak het ook zeker weer spannendn zijn.
Heb zelf 2 keer een mk gehad, maar gelukkig ook een gezonde zoon die 2 weken geleden 1 jaar is geworden.
Dat geeft in ieder geval wel afleiding.
Hoewel de kinderwens niet kleiner is dan voor onze zoon.