bloedveries voor NOD Help zwanger of niet!!!!

A

Anoniem

Guest
wie heeft dit ook meegemaakt??

Ik moet woensdag ongi worden en ik heb vanaf vanmorgen heel weinig boedverlies. Het is oud bloed en heel weinig.
Ik heb ook bijna geen buikpijn zoals anders wel af en toe een steekje maar meer ook niet.
Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van rond 28 a 30 dagen.
Ik voel wel steed geborrel in mijn onderbuik en plofjes!!!
Dit gevoel had ik ook bijmijn vorige zwangerschap.

Kan dit innestelings bloed zijn?? Kan iemand mij antwoord geven, wordt hier zo gek van die onzekerheid

liefs

Hoi Duifje,

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb morgen mijn NOD en had vanaf woensdag tot gisteren ook een beetje bloedverlies. Wel oud bloed en het voelde absoluut niet zoals mijn vorige menstruaties. Normaal voelde ik het van tevoren ook altijd aankomen en dit keer helemaal niet. Ik ga morgen testen en hopelijk was het innestelingsbloed, maar ga ervan uit dat het toch een korte menstruatie geweest is.Toch twijfel ik, en wil ik het zeker weten daarom de test morgen. Hoop voor jou ook dat het de innesteling was. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Maaike.

hoi maaike

Ik heb ook niks gevoeld dat ik ongi zou worden, alleen veel geborrel/plofjes in mijn onderbuik.
Had jij er ook licht roze bloedverlies bij??
Het is zo spannend en dan duurt het wachten eeuwen!!!
Ik ga dr ook maar niet meer vanuit dat ik zwanger ben en dat het een korte menstruatie is.
Volgende maand beter!!

heel veel succes morgen en ik hoop dat de test positief is!!!!
Hou me op de hoogte

liefs duifje

liefs duifje

Terug
Bovenaan