Bloedverlies 11 weken

Hoi dames,

Gisteren icm moeizame stoelgang iets bloedverlies gehad.. het was heel lichtrood en eigenlijk samen met mn afscheiding, niet alleen bloed dus.
Heb over 2 weken een echo en maak me zorgen. Heb geen buikpijn, wel zeurend gevoel soms en voel me op en top zwanger, net nog moeten overgeven..

Wie heeft dit ook gehad en is het alsnog goed gegaan?
Alvast bedankt
Liefs

hee toevallig ik ook elf weken en gister wat bruine afscheiding vk gebeld en die zij de baarmoeder is gewoon heel gevoelig er kan een andertje knappen na seks/stoelgang of heel druk zijn geweest... het komt heel veel voor
nouja wel enigzins gerustgesteld zou het even in de gaten houden ze zei als het erger word en je echt bloed verliest even bellen.
als je je zorgen maakt zou ik zeker even bellen zonde om met stress rond te lopen!

Hoi Samantha,
Ik heb in het begin van mijn zwangerschap veel last van bloedverlies gehad. In je titel schrijf je 11 weken; je bent nu 11 weken zwanger? In principe kan er dan al een echo gemaakt worden, dus als je je zorgen maakt zal ik gewoon even je verloskundige of gynaecoloog bellen, wellicht kan het dan eerder, dan ben je misschien gerustgesteld? 
Groetjes,
Marjo

Hii samantha,
Ik heb dit ook precies gehad met 11 weken. Toen even vk gebeld en zij vertelde me om mij absoluut geen zorgen te maken. Dit inderdaad door een beter doorbloedde toestand in de baarmoeder. Pas als het bloeden echt veel zou worden (volle maandverband ) en gepaard ging met krampen dan moest ik terugbellen. Ondertussen bijna 13 weken en niks aan de hand! Bij mij hield het na 3 dagen op.
En inderdaad, als je je zorgen blijft maken gewoon naar de vk bellen voor een echo! Beter een teveel dan een te weinig!
Succes

Terug
Bovenaan