Bloedverlies 15 weken zwanger

Hoi,

Ik ben 15 weken zwanger en sinds 1 week heb ik lichte bloedverlies na het plassen bij het afvegen. Alleen tijdens het afvegen zie ik klein beetje bloed op de wcpapier. Ik heb mijn urine ingeleverd bij de huisarts en ik heb geen blaasonsteking. Morgen gaat de huisarts mij bellen. Heeft misschien iemand hier ervaring mee en wat het misschien kan zijn?
 
Volgens mij kunnen het meerdere dingen zijn. Ik had in het begin last van bloedverlies (rond de 5/6 weken). Mijn verloskundige liet toen vallen dat dit rond de 15/16/17 weken weer kon gebeuren vanwege het oprekken van de banden rondom de baarmoeder en het feit dat er zo nóg makkelijker bloedvaatjes knappen omdat het allemaal beter doorbloed is daar beneden.
Lijkt mij niets om je zorgen over te maken als het licht bloedverlies is, enkel bij het afvegen ☺️
 
[quote quote=10417391]Volgens mij kunnen het meerdere dingen zijn. Ik had in het begin last van bloedverlies (rond de 5/6 weken). Mijn verloskundige liet toen vallen dat dit rond de 15/16/17 weken weer kon gebeuren vanwege het oprekken van de banden rondom de baarmoeder en het feit dat er zo nóg makkelijker bloedvaatjes knappen omdat het allemaal beter doorbloed is daar beneden.Lijkt mij niets om je zorgen over te maken als het licht bloedverlies is, enkel bij het afvegen ☺️[/quote]
Om hoeveel bloed ging dit ? Ik ben nu ook 5-6 weken zwanger en heb helderrood bloedverlies. Een hele tijd niet en dan soms even wat meer. Ook de hele week al krampen (ik dacht bandenpijn), maar nu ben ik bang dat het eerder een miskraam is... 
 
Terug
Bovenaan