Bloedverlies 27 weken

Hoi meiden,

Ik ben zondag 28 weken en had net opeens bruin bloedverlies. Alleen bij t afvegen verder geen last van gehad. Het is nu alweer weg. Wel de vk gebeld. Die maakte zich niet druk. Moest bellen als t helderrood werd of stolsels erbij komen. Heb wel last van veel harde buiken waardoor ik nu voor 50% ga werken. Wie heeft dit ook gehad? Of herkent dit? Geen seks gehad dus daar kan het niet van zijn
 
Ik heb ook bloedverlies gehad bij 18 en 34 weken. Was bij beide helder bloed en kwam waarschijnlijk door een bloedvaatje dat geknapt is. Hoefde me toen ook niet zorgen te maken volgens de verloskundige. Ik ben bij 32 weken minder gaan werken ivm harde buiken, moest een stuk rustiger aandoen (daardoor ook minder autorijden etc), dit heeft wel geholpen, had daarna veel minder last van harde buiken
 
Hoi San , bedankt voor je resctie. Dat zal t dan okk wel geweest zijn bij mij denk ik.. het is nu helemaal weg hopelijk komt het ook niet terug!  Denk dat minder werken bij mjj ook zal helpen. 
 
Niks aan de hand,  bruin verlies is oud verlies. Waarschijnlijk begin je meer afscheiding aan te maken waardoor je nu meer oud verlies hebt. Met dit termijn heb je vaak wel egt hevig bloedverlies als het mis mocht gaan
 
En als het goed is voel je de kleine nu ook regelmatig toch? Je kan altijd op hartjes controle maar denk dat het gewoon goed zit
 
Terug
Bovenaan