Bloedverlies 39.3 vrouwenmantel

Goedemorgen dames,<br />İk ben nu 39.3 weken zwanger en gisteren hebben we gemeenschap gehad. Direct erna zat er bloed op mijn man. Het was niet heel veel maar het heeft dus wel gebloed. Gelijk inlegkruisje ingedaan om te kijken hoe het verder ging. Daarna wat bruin bloed opgevangen, het is ook daarbij gebleven en bloed niet meer. Verloskundige ook al gebeld zolang je de baby goed voelt is er niks aan de hand. En zolang je nog geen weeen hebt begint de bevalling ook nog niet. Op het laatste hoopte ik stiekem natuurlijk. <br /><br />Heb nu wel buikpijn sindsdien dus wellicht dat het toch doorzet na weeen??‍♀️ mijn uitgerekende datum nadert ook <br /><br />Nu stuit in op internet op vrouwenmantel kruiden/ thee. Zowel om de weeen op te wekken als voor na de bevalling voor het bloeden. Volgens informatie lijkt het heel goed te zijn. Ben benieuwd over er dames zijn die er ervaring mee hebben.<br /><br /><br />
 
Hoi hoi.
Hoe gaat het nu? Ik ben vandaag 39+6. Drink al zo'n twee weken frambozenbladthee, twee kopjes op een dag. Dat zorgt wel voor gerommel in mijn buik en maagzuur, maar verder nog niks ;-). 
 
Hoii,

Heb gisteren voot het eerst 3 kopjes vrouwenmantel gedronken. Nog niks. İk voel al ruim een week steken van onder tegen de avond. Voor de rest niks eigenlijk?
 
Je kunt dadels eten ook proberen. Die zorgen er schijnbaar voor dat je baarmoedermond sneller 'rijp' is. Maar dat werkt bij mij ook nog niet haha. Ze komen wanneer ze er zelf klaar voor zijn denk ik dan maar. Hopelijk zet het bij ons allebei snel door! ;-)
 
Terug
Bovenaan