bloedverlies 4 dagen na ovulatie

Hallo dames,

Ik ben nieuw op het forum en zal daarom beginnen met een soort inleiding. Ik en mijn vriend hebben in oktober besloten de spiraal te laten verwijderen. Sindsdien proberen we dus zwanger te worden. Na een aantal menstruaties die keurig op tijd kwamen had ik vorige maand ineens bloedverlies 3 of 4 dagen na mijn eisprong. Het bloedverlies was minimaal en bruin van kleur. Het hield aan maar mijn echte menstruatie bleef uit. Een week na mijn 'nod' heb ik een test gedaan. Er was een lichte streep te zien. Ik heb de huisarts gebeld voor advies. Zij dacht dat er sprake was van een miskraam bij een jonge zwangerschap. En inderdaad, een paar dagen later verloor ik veel bloed en had ik buikkrampen. Deze maand een nieuwe poging. Helaas kreeg ik ook dit keer ongeveer 3 of 4 dagen na de eisprong last van bloedverlies. Dit keer niet bruin, maar eerst roze en later rood van kleur. Aankomend weekend zou ik ongesteld moeten worden. Ik ben er dus bang voor dat het weer mis is. Ik ben benieuwd en op zoek naar ervaringen van anderen met dit onderwerp. Ik heb trouwens wel last van pijnlijke borsten. Dit was vorige maand ook zo maar verdween na het heftige bloedverlies.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes van mij.

Hoi Nonna1988,
ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen. Ik heb namelijk op het moment precies hetzelfde... 4 dagen geleden verloor ik een klein beetje helderrood bloed en daarna iedere dag een klein beetje. Vandaag is het minimaal geweest, de vierde dag dus. Ik vraag me ook heel erg af wat er aan de hand is. Ik heb wel gelezen over innestelingsbloed, maar ben ook bang dat het wel eens mis kan zijn...
Hoop dat jij inmiddels zwanger bent geworden...
Groetjes!

Hoi Anna,
Sinds de miskraam heb ik iedere cyclus al een week voordat mijn menstruatie begon, bloedverlies gehad. Meestal was het wat donkerder van kleur en ook niet zoveel als met een menstruatie. Toch kon ik steeds wel mijn echte menstruatie eruit halen, aangezien die vaak gepaard ging met buikkrampen en veel en helderrood bloedverlies. Op 6 juni werd ik voor het laatst ongesteld, de volgende maand bleek ik zwanger. Een week voor mijn NOD begon zoals iedere maand weer het lichte bruine bloedverlies. Maar in plaats van dat dat aanhield, stopte het dit keer al na een of twee dagen. Ik voelde me ook anders dan anders. Ik bleek zwanger. Dit keer met meer geluk, ik ben op het moment 27 weken zwanger van onze zoon! Wat ik je mee wil geven, is niet te veel op internet te lezen, ik maakte mezelf daarmee helemaal gek en las ook over innestelingsbloedingen en al dat soort dingen. Maar probeer niet aan ieder pijntje of ieder symptoom een labeltje te verbinden, zoals het zal innestelingsbloed kunnen zijn, wanneer je los laat en meer ontspant komt het vaak echt vanzelf. Ik wens je veel kracht en succes. Liefs

Hey Nonna! Wilde je toch even zeggen, ik ben zwanger! Heb nooit tussentijds bloedverlies of bruine afscheiding, dus had al een groot vermoeden. Het is nog pril, dus afwachten of alles goed mag gaan! :) Gaan uit van het positieve!!!!!

Terug
Bovenaan