bloedverlies 4 weken en 5 dagen zwanger

<p>hoi allemaal,</p><p>ik heb paar dagen gelden een paar testen gedaan en kwam een licht streepje en de laatste test was iets donkerder.......nu heb vandaag bloedverlies net iets minder dan mijn menstruatie.......hebben hier meer meiden last van op Hebb jullie tips?</p><p>raak hier namelijk best onzeker van.</p><p>liefs </p><p> </p>

Best even afwachten, sommige hebben wel 3 druppeltjes bloed op hun wc papier na het afvegen. Of het afkomt is even af te wachten. Het wilt niet zeggen dat je bloed verliest, het daarom een miskraam is. Maar veel bloedverlies zoals een lichte menstruatie gepaard met buikkrampen duid daar vaak wel op. 

Heel veel succes... 

Hey, 
Ik heb dit vorige maand gehad. Mijn test was positief en paar dagen later begon het bloeden. Eerst een beetje bij het afvegen, maar uiteindelijk hield dit 5 dagen aan. Ik had geen krampen oid. Toch heb ik een afspraak gemaakt bij de VK. En bleek dat ik een miskraam gehad had. Alles was weg. Ik heb geen stolsels oid gehad. Althans niet dat ik weet ?. 
Ik wil je echt niet bang maken. Maar maak voor de zekerheid een afspraak  dan weet je het zeker.
Sterkte ?

Hoi meiden, 

ik had al een echo staan de termijn echo ik bel morgen de verloskundige het bloeden heeft 1,5 dag aangehouden en nu niks meer.........ga nu niet van het ergste uit. Heb alleen de eerste 2 uurtjes kramp gehad.......ook mijn zwangerschaptesten waren geen knaller morge doe ik nog een test om te kijken deze duidelijker is na een paar dagen.
liefs

Terug
Bovenaan