Bloedverlies 4 weken zwanger en vervroegde echo

<p>Hoihoi allemaal,</p><p>Pfff wat een onzekerheid weer. Gisterenavond begon het bloedverlies, was op bezoek dus meteen weg en in de auto de vk gebeld. Moest het aankijken en een echo zou niks zeggen omdat ik zo pril zwanger ben. Vandaag weer wat bloed, weer vk gebeld. En echo is nu op 2 juni ipv 16 juni, dus vervroegd. Heb dit tot week 13 bij mn 1ste zwangerschap gehad maar heb nu gelukkig een zoontje van 16 mnd rondlopen. Wou even mijn verhaal kwijt.</p>
 
Ik weet hoe je je voelt! 5 weken zwanger en vandaag ook gebloed. VK gebeld en we moeten gewoon afwachten. Bloeding was niet heel veel, maar heb wel al de hele middag rugpijn. Ben echt zo onzeker ervan ?. Echo is pas over 3 weken. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Is er nog hoop?
Sterkte Izzy! 
 
 
Hoi SokW heel naar idd! Kun je je echo niet vervroegen? Mijn verloskundige zei dat een echo nu geen zin heeft. Met 6 weken wel. Misschien kun je over 1 week wel alweer? 
 
Ik weet het niet, ik zal maandag bellen erover. 
 
Hoe erg was jouw bloedverlies? Ik lees overal dat bij een miskraam het toch wel als een flinke menstruatie is, maar geen idee of dat klopt?
 
Hoi,
Ik had hetzelfde vanaf 4 weken bloedverlies hield aan tot 15 weken af en toe een paar dagen niets dan weer terug. Moest ook 4 weken wachten op een echo. Uiteindelijk met 6 weken een echo gekregen omdat het bleef aanhouden maar niet doorzetten. Toen een kloppend hartje en nu een meisje van 7 maanden. 


snap je zorgen even volhouden en hopelijk niets aan de hand.
 
Terug
Bovenaan