Bloedverlies 4dpo - ronde voorbij?

Ik heh afgelopen donderdag en vrijdag duidelijk positieve ovulatietesten gehad. Met verschillende merken getest en echte knaltesten. Zowel donderdag- als vrijdagavonden seks gehad.

Nu zit ik op ongeveerv 4/5 dpo. Gister ontdekte ik heeel licht bruinverlies in de afscheiding. Vandaag is het al donkerder rood, maar nog erg weinig. Voor mij is dat een teken dat ik ongesteld ga worden, maar dat lijkt me erg snel na een ovulatie?

Ook voor een evt innestelingsbloeding lijkt het me erg snel. Ik weet het niet meer!
 
Hoi Danielle, maakt je gek hè dat bloed! Ieder lichaam/ronde is anders, maar ik had op 5dpo oud bloed en op 11dpo. Op 10dpo had ik echter positieve zwangerschapstest en inmiddels 26 weken.. ik denk dat het eerste bloed van de ovulatie was en 2e van de innesteling. Had ik allebei ook nog niet eerder gehad! Hopelijk voor jou dus juist ook positief nieuws..
 
Dankjewel! Ik heb nog steeds lichtbruin bloedverlies.. en heb sinds vanavond ook heel lichte menstruatiekrampen. Dat is wel nieuw want dat heb ik nooit voor mn menstruatie.. 
 
Het zet nog niet door.. vanochtend was het dus heel even wat meer helderrood, maar vooral icm slijmvlies. Dacht even dat het zou doorzetten, maar het stopte eigenlijk ook gelijk weer. Nu is het weer heeeel lichtjes bruin en afscheiding is minder geworden. Heel spannend.
 
Terug
Bovenaan