Bloedverlies 4wk zwanger

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik had maandag een positieve test in handen, maar gisteren had ik een beetje bloedverlies. Heel klein, maar wel donkerrood. Ik dacht gelijk dat het een miskraam was, maar de vk heeft gezegd dat als het hierbij blijft ik me geen zorgen hoef te maken. Ik kan helaas nog geen echo, omdat ik pas 4+2 ben. Volgende week maandag de echo, dus daar zal ik op moeten wachten.<br />Vanochtend weer een beetje bloed verloren, maar deze keer meer roze melkachtig. Toch heel ongerust natuurlijk. </p><p>Hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt? Het is voor mij mijn eerste zwangerschap, dus ik tast een beetje in het duister..</p>
 
Ik had wat vers bloedverlies bij 6 weken.. Schijnt te kunnen gebeuren omdat je baarmoedermond beter doorbloed wordt  Ik heb nog steeds af en toe bruine afscheiding... Schijnt wel vaker te gebeuren tijdens eerste maanden
 
Das wel vroeg een echo... Zou wel rekening mee houden dat je hoogstwaarschijnlijk geen hartje kunt zien nog 
 
Dankjewel voor je reactie.  
Ik vroeg de vk ook of het niet een beetje te vroeg was, maar ze zei dat het wel kon. Ben benieuwd dus. 


Afgelopen uren geen bloedverlies meer gehad. Wat een vervelende situatie dit!
 
Ik heb het ook gehad bij 5/6 weken..  eerst alleen roze bloedverlies bij afvegen en 1x echt rood bloedverlies met ook wat stolsels.. Schrok er wel van, maar heb geprobeerd het los te laten. ben inmiddels 8 weken zwanger en het hartje goed zien kloppen van de week. Komt vast vaak voor tijdens het eerste trimester schijnt dus zou proberen niet teveel te stressen, dat is ook niet goed voor je
 
Heb nu helemaal geen bloedverlies meer, dus het zal idd wel een bloedvaatje oid zijn geweest. Bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan