Bloedverlies 6 weken ervaringen

<p>Hoi dames,</p><p>Vandaag ben 6.1 zwanger en eigenlijk had ik voor aankomende donderdag een afspraak voor een eerste echo. Echter vannacht toen ik naar de wc ging had ik licht bloedverlies en menstruatiekrampen. Ik ben in een half uur 6 keer naar de wc gegaan en elke keer met afvegen lichtroze bloed. Daarna heb ik de hele nacht gehuild. Overtuigd dat ik een miskraam zou krijgen.</p><p>In de ochtend de verloskundige gebeld en gelukkig mocht ik direct komen. Omdat ik al 3 miskramen heb gehad waarvan de laatste 2 ook begonnen met bloed. Vlak voor ik naar de vk ging nog even naar de wc en had ik bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Een vlekje ter grootte van een euromunt ongeveer. </p><p>Bij de vk inwendige echo gehad en we zagen tegen onze verwachting in een kloppend hartje! Bij vorige miskramen heb ik dat niet gehad. Ik was verbaasd, opgelucht. Tot ik thuis kwam, toen was ik weer onzeker.. Hoe groot is de kans dat dit goed komt?</p><p> </p><p>Ik ben op zoek naar ervaringen!</p>

Ha, hier dezelfde ervaring met 7 weken. Ook eerder een miskraam gehad dus meteen ontroostbaar. Bij de vk bleek alles goed. Het schijnt vaker voor te komen, het was een gesprongen bloedvaatje. Inmiddels ben ik 22 weken zwanger en gaat alles goed. Ik hoop van harte dat het bij jou ook goed blijft gaan. Ik duim voor jullie. Probeer een beetje te vertrouwen, hoe moeilijk dat ook is. Knuffel!

Ik heb ook bloedverlies gehad op 6 weken. Zonder voorgeschiedenis van miskramen maar heb toen ook een hele zondag gehuild en paniek gevoeld. Menstruatieachtige krampen heb ik lang gehad in het eerste trimester maar erger dan dat werd het bij mij toen gelukkig niet. Mocht die maandag meteen langskomen voor een echo en alles bleek in orde. Bij mij vermoeden ze dat het nog innestelingsbloed was. Blijkt wel echt vaak voor te komen. Ondertussen 33 weken ver hier en een grote gezonde meid in mijn buik ?. Ik duim met jullie mee dat alles goed blijft gaan deze keer!

Hier hetzelfde gehad, en ook de eerste 10 weken ongeveer hele erge menstruatie krampen gehad. Met 5 weken en 6,5 weken een echo gehad door het bloedverlies en alles was goed. Zeiden tegen mij dat het gelijk goeie reactie van je lichaam is want dat wil gelijk ruimte maken en je darmen enzo gaan ook gelijk verschuiven. Heel gezond en vrolijk meisje van 10 weken oud hier bij mij nu! Heel veel succes en probeer te genieten ookal is dat lastig en zul je de eerste tijd echt even van echo tot echo leven.?

Ik heb ook bloedverlies gehad rond de 6 weken bij mijn zoontje. Ook meteen in paniek natuurlijk, en het was bij mij daarvoor ook al een paar keer misgegaan. De week ervoor had ik (ivm eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap) al wel een kloppend hartje gezien op een echo. En tijdens de nieuwe echo ivm bloedverlies klopte dat hartje toen gelukkig nog steeds, zoals je al kan raden want het gaat om mijn zoontje. :) 

Hopelijk mag het bij jou ook goed blijven gaan!

Ook ik heb tot 11 weken 5 x bloedverlies gehad. Twee keer bruin bloedverlies, 1 x helder en 2 x rozige afscheiding. Inmiddels 18 weken zwanger. Ben er ook heel erg van geschrokken, maar het is een goed teken dat het lichte bloedingen waren en daarna oud, bruin van kleur! En een kloppend hartje is helemaal een goed teken!! Fijne zwangerschap nog en heb vertrouwen in je lichaam hoe moeilijk dat soms is…

Dankjewel voor jullie lieve reacties meiden! Gelukkig mag ik Maandag alweer terug voor een echo en ben aankomende donderdag 7 weken.. het blijft inderdaad spannend... 

Terug
Bovenaan