Bloedverlies 6 weken

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal.</p><p>Gisteren was ik precies 6 weken zwanger. Ik kreeg toen bloedverlies en heb meteen een spoedecho gehad. </p><p>Er is wel een embryo, maar geen hartactie, maar de VK zei dat dit te vroeg was. Er was een vruchtzakje te zien met een voedingszakje zeg maar. Meer niet.</p><p> </p><p>Iemand ervaring hiermee??</p>
 
Spannend joh! Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat je vaak voor een eerste echo komt als je een week of 7 á 8 bent. Tenzij er een reden is om eerder te komen. In deze termijn van je zwangerschap is dan goed zichtbaar of er een hartje klopt.
Ik ga voor je duimen dat alles oké is!
 
 
Ik heb hetzelfde gehad. Precies met 6 week een echo en was goed te zien dat er nog wat zat ondanks de bloeding en bij de volgende echo (8 week) was er een kloppend hartje te zien. Voor nu echt niks om je zorgen over te maken ookal weet ik dat dat heel moeilijk is.
 
Ik heb dit nu ook. Geen echo want heb nog niet gemeld dat ik zwanger ben. Ik zou maandag 6 weken moeten zijn maar heb een eerdere zwangerschap gehad dat  ze pas met 7 week een hartje konden zien. Hoeveel bloedverlies heb je, welke kleur en wat zei de vk verder? Want als ze geen hartactie zien kunnen ze geen zekerheid geven toch? Behalve nieuwe echo na een week?
 
in ieder geval sterkte in deze onzekere tijd.
 
Terug
Bovenaan