Bloedverlies 6w+3

<p>ik heb sinds gisteren bloed verlies gehad bij het afvegen.. gister was het donker roze en vanmorgen was het echt helder rood, het stroomde er niet uit maar het wc papiertje zat wel vol.. </p><p>Ik ben zo vreselijk bang voor een miskraam.. bij me eerste zwangerschap was er nooit sprake van een bloeding.. ik schrik hier echt enorm van! <br />morgen ochtend krijg ik een echo, wel werd er meteen aangegeven dat dit geen zekerheid geeft omdat het een paar uur daarna nog steeds mis kan gaan..</p><p>Heeft iemand een goeie ervaring gehad met een zwangerschap en bloedverlies ?? </p>
 
Ik had het vanaf 8 weken. Ben meteen dezelfde dag dat het begon voor een echco geweest omdat ik een dag daarna op vakantie ging. Er was niks te zien maar de bloeding heeft 2 weken aangehouden. Ook heb ik later in mn zwangerschap nog bloedingen gehad.  Inmiddels is mn dochtertje 3 weken oud ?. 
 
Van week 7 tot week 11 regelmatig bloedverlies. Vreselijk, vooral in het begin. Later raakte ik er ook een beetje aan gewend. Het was vergelijkbaar met een flinke bloedneus. 1x zat ik op de wc en liep het bloed er gewoon uit. Toen dacht ik, dit was het en hebben we afscheid genomen van de zwangerschap. Maar over 2 weken wordt mijn dochtertje alweer 2. Een positief verhaal en hopelijk geldt dat ook voor jou.
 
Hoi,
Ik had mt 13 weken zwangerschap opeens bloedverlies. Voelde het stromen. 
Waarschijnlijk een adertje geknapt. Mijn dochter is inmiddels 7 maanden. 
Ik had wel de placenta ook voor de uitgang liggen. Misschien had dit er ook mee te maken. 
Groetjes  
 
Ik heb net een echo gehad, het vruchtzakje is vergeleken met maandag heel goed gegroeid en je ziet duidelijk verschil alleen ik zie geen vruchtje... moet over een week weer terug komen om dan te kijken of and vruchtje wel te zien is, bloeden is trouwens gestopt ! 
Ik vind dit zo zenuwslopend... 
voel me wel super zwanger.. weet niet of dat nog uit maakt ? 
 
Hallo meiden,
Ik heb helaas ook te maken met bloedverlies, ik ben nu 6 weken en heb nu a 3 dagen licht bloedverlies en een soort krampen helemaal onderin me buik tegen me blaas aan het is inderdaad bij het afvegen.. Ik maak me echt zorgen dat het mis kan gaan.. ook omdat ik voor de rest kiplekker voel en geen symptonen heb, ik heb dan ook pas 18 juni mijn eerste echo.. wachten duurt dan zo lang.
 
Terug
Bovenaan