<p>Lieve meiden,</p><p>Wat goede adviezen of tips zijn van harte welkom. Vanaf de prille zwangerschap hebben wij wat hobbels op de weg gehad. Vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap, pijnlijke cyste..</p><p>Momenteel ben ik 9 weken zwanger en gisteren verloor ik wat rood/bruin bloed en wat slijm(proppen)/stolsels? Vandaag lijkt het iets minder maar gestopt is het niet. Nu heb ik eergisteren bij de gyn een inwendige echo gehad en het hartje zien en horen kloppen. Hoe waarschijnlijk is het dat 1,5 dag na een inwendige echo nog een dergelijke bloeding voorkomt en gaat dit gepaard met stolsels? Ik heb verder geen kramp of iets dergelijks.</p><p>ik begrijp dat het alle kanten op kan gaan en ik heb contact gelegd met mijn verloskundige maar zij adviseren om af te wachten want als het misgaat kunnen zij er toch niets aan doen..Maar ondertussen word ik met de minuut onzekerder. Iemand ook zoiets meegemaakt en zouden jullie aandringen op een echo om de ongerustheid weg te nemen?</p><p>alvast bedankt! </p>