Bloedverlies afwachten miskraam

<p>Ha dames, </p><p>2 weken geleden een echo gehad kreeg te horen dat we een wind ei hebben vorige week ook een echo gehad om er zeker van te zijn dat er niets in het vruchtzakje zit nu wachten we op een miskraam maar ben al 2 weken licht bruin aan het bloedden en niet continu is zo nu en dan een paar druppels hoord dit? Is dit begin van een miskraam? Hoe lang kan het duren voor je een miskraam daadwerkelijk krijgt? </p><p>En zou je een wijntje mogen drinken? Van de week na de 2e echo eigelijk best even zin in alleen niet gedaan omdat ik niet wist of het zou kunnen. </p><p> </p>

Hoi Lovly,
Wat een ontzettend verdrietig nieuws!
Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, mij werd verteld dat je lijf wel even nodig heeft om door te hebben dat het niet goed is.
Bij mij heeft het zeker 4 weken geduurd, maar er is ook wel medicatie voor.
Ik zou voorzichtig zijn met alcohol, meer omdat het je bloed verdund en je waarschijnlijk toch meer bloed gaat verliezen dan bij een menstruatie.
Je moet ook niet teveel gaan vloeien.
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Lieve groet, Siska.

Hoi Siska, 
Zeker vercelend nieuws maar had wel een beetje verwacht. Het voelde niet goed.
4 weken na dat verteld is? Bij mij is het met delen al niet gied gegaan dus een heel vrieg stadium. Liefst heb ik de natuurlijke wijze zou toch beter zijn debk ik als medicatie. 
Alleen is het bloed wat ik nu verlies van de inwendige echo of al dat je lichaam zich aam klaar makeb is? Heb verder geen klachte van pijn if iets.
Dan maar geen wijntje had dr zo niet iver gedacht. Bv ga graag nog wel is in bad maar dat doe ik op moment ook maar even niet.

Dabk je wel eb bedankt voor je reactie. 
Groetjes.

Ik was 11 weken zwanger, heb daarna nog 4 weken gelopen wachtend tot de miskraam zich echt zou aandienen.
Waren niet de leukste weken..
Ik hoop voor je dat het vlot voorbij mag zijn.
groetjes siska.

Hey. 
Wat vervelend. En wat een onzekerheid.
Heb inmiddels meerdere miskramen gehad die allemaal erg verschillend waren. 2 keer deed de natuur zijn werk, dit was met veel kramp en bloedverlies. Keer erna zowel medicatie gehad gevolgd door een curretage. En de laatste keer alleen maar licht bruinverlies. Was ervan overtuigd dat ik bij de controle wederom medicatie zou krijgen maar mijn lichaam had ondanks het weinige bloedverlies toch alles netjes opgeruimd. Allemaal erg verschillend dus. 
Krijg je nog een na controle om te kijken of alles goed schoon is? Ik kreeg dit meestal na ongeveer een week. 
En op de momenten dat ik zeker wist dat het mis was heb ik mijzelf iedere keer getrakteerd op een verrukkelijk glas wijn! 
Sterkte ermee. Hoop voor je dat het snel voorbij mag zijn. 

Siska,
Bij nij werd bij 7 weken geconstateerd week 8 nog een echo gehad maar was het zelfde nu wel soort lichte kramp maar verder niets op licht bruin bloed verlies nee ik word er ook best wel chago van zeker net dit heerlijke weer 

Sjuuultje,
Ja die onzekerheid kan ik niet zo goed tegen liefste laat ik de natuur ze gang gaan het kan dus heel verschillend zijn de 1e week dat we wiste had ik wel stukjes dr bij maar het vruchtzakjes was nig even groot helaas dit zou week 3 zijn dat we het weten dat niet goed is en blijf licht bruin blied verlies hebbe en sinds zaterdsg soirt van krampen onder mb buik 
Ja de verliskundige wil zwz contavt houde en een na controle doen want het schijn al blijf dr maar iets zitte je niet zwanger kan raken 
Alle zwangerschaossympthkmen heb ik niet had alleen dat ik vaker na de wc moet 
Hoop dat het ook gauw voorbij is en we weer aan de slag kunnen 

Siska,
Bij nij werd bij 7 weken geconstateerd week 8 nog een echo gehad maar was het zelfde nu wel soort lichte kramp maar verder niets op licht bruin bloed verlies nee ik word er ook best wel chago van zeker net dit heerlijke weer 

Sjuuultje,
Ja die onzekerheid kan ik niet zo goed tegen liefste laat ik de natuur ze gang gaan het kan dus heel verschillend zijn de 1e week dat we wiste had ik wel stukjes dr bij maar het vruchtzakjes was nig even groot helaas dit zou week 3 zijn dat we het weten dat niet goed is en blijf licht bruin blied verlies hebbe en sinds zaterdsg soirt van krampen onder mb buik 
Ja de verliskundige wil zwz contavt houde en een na controle doen want het schijn al blijf dr maar iets zitte je niet zwanger kan raken 
Alle zwangerschaossympthkmen heb ik niet had alleen dat ik vaker na de wc moet 
Hoop dat het ook gauw voorbij is en we weer aan de slag kunnen 

Terug
Bovenaan