Bloedverlies begin zwangerschap

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal.</p><p>Dit is de 1e keer dat ik iets schrijf op een forum maar ik heb denk ik positiviteit nodig. Na 4 jaar proberen zwanger te worden waarvan 2 jaar in de medische molen ben ik nu spontaan in mijn rustmaand zwanger geworden. Ik heb in mn hele leven nog nooit een positieve test gehad. Aanstaande vrijdag heb ik mijn 1e echo in het ziekenhuis. Ik zou dan rond de 6 weken zijn. </p><p>Maar nu verlies ik af en toe bloed en dat maakt me super onzeker. Voor mijn gevoel gaat het helemaal mis. Het is niet veel bloed. Alleen af en toe bij het afvegen maar ik vind het zo ontzettend spannend.</p><p>Wel probeer ik het positief in te zien. Mocht deze keer fout aflopen.. Ik weet nu dat ik zwanger kan worden.</p><p>Wilde het toch even van me afschrijven!</p><p>Nu een lange 5 dagen tegemoet!</p><p> </p>

Ik heb bij mijn  zwangerschap een zware bloeding gehad rond 11 weken. Heb een week gebloed en daarna was die weg. Inmiddels 26 weken zwanger, het kan dus goed gaan. 
Sterkte en ik duim voor je ?

Hey,

Wat een spannende dagen!
Ik heb ook begin van mn zwangerschap een week lang regelmatig bloed verloren. Ook een dag zoveel dat ik dacht toch ongesteld te zijn geworden.
Nu ben ik rond de 6 a 7 weken zwanger, dus nog steeds heel pril maar wel knal positieve zwangerschapstesten.
Heb de verloskundige toen ook gebeld en die zei dat er veel bloed aangemaakt wordt en het gevoelig is en er soms een haarvaatje kapot kan gaan.

Succes!! 

Ja heel veel zijn waar helaas niemand je uitsluitsel over kan geven. Probeer niet teveel op internet op te zoeken dat maakt je alleen maar gek. Maar om je gerust te stellen.. ik had ook bloed verlies en ben nu 34 Weken 

Hoi,
Ik heb 12 dagen bloedverlies gehad, waarvan een aantal dagen best veel en ook wat stolseltjes. Dit begon net voor mijn NOD. Heb toen een echo gehad met 6 weken en alles bleek in orde. Inmiddels 11 weken zwanger. De verloskundige kon het bloedverlies niet verklaren en dat schijnt wel vaker voor te komen.

Sterkte met afwachten.

Vandaag de echo gehad en helaas nog geen kloppend hartje gezien. 7 mei moet ik weer terug. Ik ben waarschijnlijk te vroeg geweest. Had deze maand een hele late eisprong en zou gok ik nu nog geen 6 weken zijn. Ze konden wel zien dat er een vruchtzakje met een vruchtje zat. Dus weer afwachten..

Terug
Bovenaan