bloedverlies begin zwangerschap!!

Hoi allemaal,

Weet sinds drie weken dat ik zwanger ben,maar heb al meer als een week s ochtends last van bloedverlies.Ben in ziekenhuis geweest en ze hebben echo gemaakt.ze zagen een klein iets in de baarmoeder,en ik moest afwachten en volgende week weer terug komen.Ik word helemaal gek van die onzekerheid.Wanneer stopt dat bloeden nou eens?? Wie heeft hier ervaring mee??positief of negatief?Ik heb een keer eerder miskraam gehad,maar had toen buikpijn en vloeide erg en binnen een dag vruchtje verloren!dit is dus anders,maar het is toch niet normaal dat je licht vloeit tijdens zwangerschap?
liefs mij
 
hallo,
ik zelf heb er geen ervaring mee maar mijn schoonzus had tijdens de gehele zwangerschap wat bloedverlies en die heeft uiteindelijk een gezonde zoon gekregen.
Maar hoe erg ze het had weet ik niet.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook allemaal mee valt.

groeten irene
 
Hoi,

Ik heb al 7 1/2 week bloedverlies en buikpijn en bij mij is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik heb vorige week namelijk tijdens de tweede echo het hartje zien kloppen en dat heeft mij wel gerust gesteld. Mijn moeder heeft overigens ook het zelde gehad en een vriendin van haar ook. Dus ik zou je niet al te veel zorgen maken!!

Sterkte!
Astrid
 
Terug
Bovenaan