Bloedverlies bij 17 wk

Momenteel ben ik 17 weken zwanger van mijn 2de kindje hiervoor heb ik al 3 miskramen gehad. Nu had ik afgelopen week spontaan een bloeding. Eerst heel licht wat roodslijm en een uur later een hevige bloeding met wat stolsels. je zult bergrijpen dat ik enorm schrok. gelukkig mocht ik direct naar de gyn. komen. hier bleek alles goed te zijn. Volgens hem komt dit soms wel een voor. Het zou kunnen dat het komt doordat iki last heb van obstipatie en dus teveel druk heb uitgeoefend. Wie heeft dit verschijnsel ook wel eens meegemaakt? Ik ben erg bang helemaal gezien mijn vorige miskramen (allemaal met 8-10 weken)
 
Ik ben 4 januari bevallen van een rpachtige zoon van ruim 7 pond en 3 weken te vroeg na een zwangerschap met veel bloedverlies, ik kreeg met 11 weken een erge bloeding echt het liep langs mijn benen (sorry voor onsmakelijk detail) en het bloedverlies is nooi helemaal gestopt, soms een paar dagen maar dan kreeg ik weer een nieuwe bloeding, de gyn sprak over randbloedingen en dat soms een placenta niet helemaal goed aangehecht zit, mijn zwangerschap is wel in de gaten gehouden en ik moest ookw el rustiger aandoen, maar achteraf bleek er helemaal niets aan de hand met de placenta of het kindje, volgens de gyn alles normaal behalve het bloed, onverklaarbaar en ongevaarlijk.
Ik hoop dat je hier moed van krijgt ik vond het nl ook een hele zware zwangerschap, maar alle zorg was echt voor niets, dus het kan heel goed zijn dat er gewoon niets aan de hand is, maar garantie zit er helaas niet op.
Wel heb ik heel de zwangerschap legendal gebruikt om wat te laxeren, misschien is dat ook een idee?

Sterkte, Brenda

Als je nog eens wat wil vragen kun je me vinden op het januariforum!
 
Terug
Bovenaan