Bloedverlies bij april mama

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben nu bijna 7 wk zwanger, en ik weet t niet meer.
Had gisteren bruine afscheiding maar vandaag zat er bloed bij. Eigenlijk niet veel, maar vermengd met urine leek t veel. Kan t ook gewoon opvangen met mini maandverbandje. In maandverbandje is t wat lichter van kleur, niet dik bloed ofzo. Toch maar even vk gebeld (waar ik 3-9 1e afspraak heb). Het kan ook blaasontsteking zijn, en ze vroeg of t uit schede of urinebuis kwam. Ja weet ik veel. Denk uit schede anders zit t toch niet in maandverbandje (of er komt natuurlijk wat gedruppeld uit urinebuis). Kon ook wondje in baarmoeder zijn. Heb ook verder geen pijn in buik ofzo. Ze vroeg ook of er slijm bij zat. Nee dus, vergeten te vragen of dit een goed of slecht teken is. Heb verder nog zw.verschijnselen, zoals pijnlijke borsten, veel plassen, steken in linkerlies.

Pff ben dus bang voor miskraam. Al die weken ben ik er al bang voor (denk dat de meeste vrouwen dat hebben), en ik hoop niet dat t echt zo is. Kan er natuurlijk niks aan doen, dat is dan gewoon een speling van de natuur.

Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt, en waarbij de zwangerschap gewoon goed is verlopen?

Ben er trouwens heel rustig onder, niet in paniek ofzo...misschien goed teken?

He meid,

Wat naar die onzekerheid maar het wil echt niet zo zijn dat het mis gaat als je bloedverlies hebt. Veel vrouwen verliezen in het begin van de zwangerschap soms bloed, typ bij google maar "bloedverlies begin zwangerschap"en je kan er van alles over lezen. Maar ik snap het wel ik zou mezelf ook druk maken en dan kan ik nog zoveel op internet lezen dat geeft mij niet de zekerheid dat het allemaal goed zit daar binnen. Ik hoop dat het snel ophoudt en dat het gewoon een  gesprongen adertje is geweest.

Ik denk wel dat iedereen zenuwachtig is en bang is dat het mis gaat de ene  dag wat meer dan de andere dag. Het blijft spannend!
Succes meid en hou ons op de hoogte,

liefs Bizu

hey meis
wat een vervelende situatie zelf heb ik gelukkig geen bloedverlies gehad.
wel was ik de eerste drie maanden bang dat het mis zou gaan. en nu soms nog wel.
wat je volgens mij gewoon het beste kan doen is de pc uitzetten en kijken hoe het komt.
je kan wel het hele internet afstruinen om te kijken hoe andere mensen het hebben gehad maar het zal jouw nooit zekerheid geven.
je zal hoe dan ook moeten afwachten of het bloeden stopt of erger wordt met krampen.
er zijn genoeg waarbij het wel goed gegaan is en genoeg waarbij niet.
en zeker omdat je nu nog niet in paniek bent moet je jezelf niet gek laten maken door alle verhalen op het net. wacht gewoon af dat gaat veel sneller en is minder sressvol.   lekker jezelf verwennen in deze rotdagen.
sterkte en ik hoop dat het allemaal goed komt voor je

Hier lijkt t wel of ik ongesteld ben!? Ikheb t idee dat ik wel
zwanger ben geweest, maar het tussendoor mis is gegaan, en dat ik nu
ong. ben. Maar dat kan toch eigenlijk niet? Ik heb nog last van zere
borsten, en heb ook nog steken in linker lies. Van mini maandverbandje
ben ik nu overgegaan op gewoon maandverband. Het is donkerrood tot
bruine bloed/afscheiding. Zal ik nog maar eens de vk bellen? Maarja dan
zal t misschien inwendige echo worden en of dat zo prettig is met die
afscheiding?

Het kan ook zo zijn dat de afstoting van t vruchtje nog moet komen. Ik denk gewoon echt dat dit niet goed is.

Ik heb gelezen dat er ook een bloeding kan ontstaan op t moment dat je
zo een 4 weken overtijd bent, dus dat zou dan 2e maal zijn dat je
menstruatie wegblijft. Maar ik zou   volgende week 4 weken overtijd
zijn, dus dat kan dan eigenlijk niet. Of ik ben 1 week langer zwanger,
nee dat zou niet kunnen volgens mij. Laatste ong was 11 juli, cyclus 28
dagen, volgende ong 8-8 (wat ik dus niet ben geweest, en ook pos.
getest) dus de volgende ong zou eigenlijk 5-9 moeten zijn....

pff wat een gedoe zeg. Ik wil van die onzekerheid af, dan kan ik dit
van me afzetten. begrijp me goed, ik hoop natuurlijk dat dit goed
afloopt, maar als ik eerlijk moet zijn....

Of is het een inneselingsbloeding??? ach, ik haal me alles in me hoofd...

Hi bieb,

Jeetje kan me voorstellen dat je niet weet wat je moet denken. Het kan alle kanten op zoals de meiden hiervoor ook gezegd hebben.

Bel morgen nou gewoon de verloskundige. Ik denk dat je wel een echo kan krijgen. Die maken ze ook als je op dat moment bloedverlies hebt.

Sterkte en ik hoop dat het ondanks je gevoel toch allemaal goed is.

Groetjes Anoek

Helaas het is toch een mk geworden. Kon vanmorgen terecht bij de vk. Vindt t natuurlijk heel jammer, maar had t al gedacht. Toen de vk het bevestigde moest ik wel even huilen, maar omdat ik er al een paar dagen mee rekening had gehouden, had ik het al min of meer verwerkt.

Ik hoop dat ik gauw weer verder kan klussen, want we willen het gelijk weer gaan proberen!!

Ohhh Bieb, wat rot voor je. Ondanks dat je het voelde aankomen, is het geen leuk nieuws om te horen.
Neem de tijd die je nodig hebt meid en hopelijk mag je snel weer een positieve test in handen hebben.
Sterkte.

Groetjes Anoek

Hai Bieb,
Wat ontzettend irritant zeg!!! Je gaat toch stiekem naar de zwangerschap leven! Maar je kan in ieder geval zwanger raken, en dat is ook belangrijk om te weten!!! Heel veel sterkte, en succes! veel liefs

Terug
Bovenaan