Bloedverlies bij zwangerschap 5 weken

<p>Hallo.</p><p> </p><p>Ik ben 5,2 weken. Nu had ik gisteravond bloed bij het afvegen. Meteen de vk gebeld maar die kunnen niet zoveel zeggen en ik kan pas over 2 weken een echo laten maken. Vanmorgen had ik de eerste keer geen bloed en de 2e keer wel. Dit maakt me heel onzeker omdat ik al Eerder een kindje ben verloren.</p>

Is het helderrood of bruin bloed? Ik heb bij mijn vorige zwangerschap vanaf ongeveer 5 weken tot 7 weken ook bloedverlies gehad (dacht dat ik ongesteld was, zo veel was het!). Maar in juli bevallen van een gezonde zoon. Dus het hoeft niks te betekenen!!!!

Het is helderrood. Gisteravond en vanmorgen vroeg alleen bij het afvegen. Later werd het meer. Net alsof ik ongesteld ben. Er zitten geen stolsels bij. Ook zit er in mijn maandverband nog niks en os het alleen bij het plassen. Hoe meer druk ik zet hoe meer bloedverlies ik heb.

Hoi!
Ik heb dit ook gehad, maar dit was bij mij gepaard met heel zware krampen en continue. Zolang je geen krampen hebt, zou ik me geen zorgen maken. Ik heb ook al genoeg gehoord van andere dames die ook bloedverlies hadden, dat er niets aan de hand was. 
Mijn gynaecologe liet mij wel meteen komen van zodra ze wist dat ik  én erge buikkrampen had en plots geen pijnlijke borsten, niet meer misselijk etc..

Veel moed! 

Ik heb vanaf week 5 tm 8 elke dag bloedverlies gehad. Van helderrood tot bruin bloed. Daarbij ook nog krampen. Toen ik die krampen kreeg wist ik zeker dat het mis ging (was in week 5 en later ook). Ik had al eerdere miskramen gehad  met bloedverlies en krampen. Maar het is allemaal goed gegaan! Er is geen peil op te trekken. Hou moed! Ik snap je angst heel goed. En misschien ben je nu voor 5 minuutjes gerustgesteld maar het is superonzeker. En de weg naar de wc is een martelgang omdat je nooit weet wat je aantreft. Maar hou vol, je baarmoeder is flink aan het werk en misschien heb je wel hele dunne bloedvaatjes die snel knappen. Ik zal voor je duimen! 

Hoi! 
Ik snap dat je je zorgen maakt, maar meestal is dat niet nodig. Het komt bij veel vrouwen voor en is meestal heel onschuldig, dus denk niet meteen het ergste. Het kan echt vanalles zijn! Je kan hier wat oorzaken vinden: https://mybabywatcher.com/bloedverlies-tijdens-zwangerschap/
Veel succes met je zwangerschap!!

Het bloedverlies is in de loop van de dag alleen maar erger geworden. Het is nog steeds helderrood. Heb lichte krampen. Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer te blijven denken dat alles goed kan blijven gaan

Hoi gebruiker,
Oh bah, dat is eng he. Kan me je onzekerheid goed voorstellen. Wat vervelend dat je er nu ook krampen bij hebt gekregen. Het kan twee kanten op. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan meid. Heb je niet de avond ervoor seks gehad of bijvoorbeeld te hard geperst op de wc met behoefte doen? Daardoor had ik in de eerste weken ook weleens behoorlijk bloedverlies (met lichte krampjes). 
Bij twijfel, toch gewoon bellen hoor. Op zich zou je met 6 weken al een vroege echo kunnen krijgen. Ik heb voor deze zwangerschap 4 miskramen gehad en mocht deze keer ook al met 6 weken en 2 dagen komen. Er was een mooi kloppend hartje te zien. Dat zou voor jou weer een week onzekerheid schelen. Zeker als je al een miskraam gehad hebt, is het wel zo fijn dat je zo snel mogelijk mag komen. 

Terug
Bovenaan