bloedverlies dag 5 na eisprong, wie weet wat?

A

Anoniem

Guest
Wie heeft een idee wat deze bloeding voor kan stellen? Ik zit nu op de 5e dag na de eisprong, we hebben vanaf vier dagen voor mn eisprong t/m twee dagen erna 'geklust'. Heb wel eens wat over een innestelingsbloeding gehoord, zou dit het zijn? Zag vanochtend ineens lichtrose bloed, en daarnet helder rood bloed. Snap het niet helemaal. Verwacht mn NOD pas over ruim een week. Maar ja...ik heb een dochtertje van 11 maanden en geef haar s'ochtends en s'avonds nog borstvoeding. En soms s'middags ook nog.7PCw5m4Z
Kan dit er iets mee te maken hebben? Ik voel me eigenlijk sinds  drie dagen  al zwanger. Haha ik loop misschien iets te hard van stapel. Maar ik denk mijn eigen lijf goed te kennen en ik was echt ineens heeeel moe en afwezig, en heb een rare smaak in mn mond beetje ijzerachtig. Hoor het graag als iemand  iets weet  of ook zo'n soort ervaring heeft. Bedankt!

Groeten MamaLina

Het is flink bloedverlies...Tampon van een uur geleden al doorweekt
Lijkt gewoon op .

Hallo,
Ben zelf mama van 4 kids en als ik lees van dat helder rode bloed denk ik toch ook aan . Jammer maar dan kun je toch weer voor een nieuwe ronde. Aan de borstvoeding kan het volgens mij niet liggen.  

Hoi Mamalina,

Het kan inderdaad best een innestelingsbloeding zijn hoor, de tijd klopt in ieder geval wel,  of heeft het intussen al echt doorgezet? laat je het nog even weten?
Liefs Gwen

Hee dames,

Bedankt voor de reacties.
Nou die vijfde dag na de eisprong was er dus fel bloed. De dag erna helemaal niets, nog geen druppeltje  (ik dacht yesss het was gister dus echt een innestelingsbloeding!)  en vandaag ineens lichtrose-bruinachtig bloed. Wel weer best veel. Weet t nu echt niet meer.... Ik laat t hier weten hoe t verder loopt.

Liefs MamaLina

Terug
Bovenaan