bloedverlies direct na de eisprong??????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje. Mijn vriend en ik zijn bezig zwanger te worden en nu hebben we gelezen dat de meeste vrouwen tussen de 10e en de 17e dag na de ongesteldheid een eisprong hebben. Ik  heb het niet gevoeld dus hebben hebben we tussen de 10e en de 17e dag om de dag geklust (zoals iedereen dat hier noemt).

Nu heb ik vanaf de 19e dag last van bloedverlies en het is nu de 23e dag, het is niet veel maar wel zichtbaar en het ziet er niet zo uit als bij een gewone ongesteldheid. Het is namelijk niet echt rood en behoorlijk slijmerig. Wat is dit en moet ik me nu zorgen gaan maken???????    Of is dit wel mijn ongesteldheid, dan heb ik maar een hele korte cyclus???? Ik weet het niet, kan iemand mij helpen?

Zoals jij het beschrijft zou het best weleens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Misschien heb je je ovulatie wel eerder gehad....... Succes!
Groeten, Nicole

Ik weet het ook allemaal niet, we zijn net bezig dus weet ik helemaal niet wat ovuleren is en wanneer je moet ovuleren en wat een innestelingsbloeding is. Ik wacht maar gewoon af zie wel of ik ongesteld ga worden. Het zou volgende week dinsdag 28 maart moeten zijn maar ik wacht wel af.

Wanneer ben je gestopt met de pil, want ik had hetzelfde in de eerste maand dat ik gestopt ben. Een soort van tussentijdse bloeding, maar anders dan wanneer je ongesteld bent.

ik ben eind december 2005 met de pil gestopt en dit is de eerste keer dat we een beetje op de vruchtbare dagen letten. De eerste maand was mijn lichaam helemaal van slag maar ik dacht dat ik nu wel op regel was. Ik weet het nu dus echt niet.

ik ben eind december 2005 met de pil gestopt en dit is de eerste keer dat we een beetje op de vruchtbare dagen letten. De eerste maand was mijn lichaam helemaal van slag maar ik dacht dat ik nu wel op regel was. Ik weet het nu dus echt niet.

OEPS! dat ging dus niet goed, heb nu 3 keer dezelfde reactie geplaatst, mijn computer liep vast en heb dus een aantal keren op verzenden geklikt, wat een muts ben ik,hihihihi!

Terug
Bovenaan