Bloedverlies eerste weken van zwangerschap

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier :) Ik heb een paar vragen en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt voor de reacties :)!!

Begin oktober ben ik gestopt met de pil omdat mijn man en ik heel graag een kleintje willen. Op 22 oktober kreeg ik mijn eerste menstruatie. Ik had maar een cyclus van 20 dagen. Daarna erg veel geklust en ik kreeg vorige week erg veel pijn in mijn onderrug en kreeg krampen, dus ik dacht mijn menstruatie zal vast beginnen. Vorige week donderdag de 16e november, verloor ik die dag rood bloed. En de dag erna nog maar een mini beetje in de ochtend. Zo goed als niets.

Gezien ik niet weet wanneer mijn nieuwe cyclus zou starten, dacht ik eerst dat het een menstruatie was. Maar omdat het zo kort was (normaal iig wel 3 dagen tot 4) heb ik toch op de zaterdag 18-11 een test gedaan van het kruidvat 2v5. Ik kreeg echt een mini licht streepje. Dacht eigenlijk dat dat wellicht hoorde. Want dacht dat het anders wel donkerroze zou zijn het streepje ;)! Vandaag, 21-11, nog een test gedaan en het streepje was nu echt goed aanwezig :)!!! En daarna een CB gedaan en die gaf aan 1-2 weken ZWANGER!!!! IK BEN ONTZETTEND BLIJ!!!

Mijn vraag nu is (sorry voor het lange verhaal ;)), die bloeding die ik had...kan dat een innesteling zijn geweest of toch een vroege miskraam?? Ik heb nog steeds wat lichte krampjes in mijn buik die lijken op of ik ongesteld moet worden. Mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig. Maar bij een miskraam zou dan het roze streepje niet juist lichter moeten worden?

Wil mijn man het zo graag vanavond als verassing vertellen, maar niet natuurlijk als het toch foute boel is.

Ik hoor het heel graag! Dank jullie wel

Ps omdat ik bloed verloor en dus dacht dat het mijn menstruatie was heb ik die vrijdagavond 17-11 één gin-tonic en twee glazen wijn op :(. Ik maak me wel nu zorgen of dat kwaad kan. Stom stom!!

Kan inderdaad een innesteling zijn, een streepje is een streepje dus ik zou zeggen gefeliciteerd en bel anders de verloskundige die kan je er vast meer over vertellen over innesteling. 
Maak je over de alcohol geen zorgen, de week voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was heb ik de hele week gedronken op vakantie? schijnt dat de eerste weken het vruchtje nog niet van jou “leeft” zeg maar. 

Terug
Bovenaan