Bloedverlies en hevige rugpijn

<p style="text-align: right;">Haihaii, </p><p> </p><p>Ik ben vandaag 2-3 weken zwanger en heb een paar dagen hevige rugpijn die soms uitstraalt naar mijn buik. Maar meer hevige rugpijn. Vandaag had ik even helderrood bloedverlies met afvegen. Heeft iemand van jullie een soort gelijke situatie gehad?</p><p> </p><p>Groetjes van Ines </p>

Ai, dat klinkt alsof het een vroege miskraam zou kunnen zijn. 
kan natuurlijk ook zijn dat het innestelingsbloeding is of bloeding door bloedvat of iets dergelijks, maar omdat het gepaard gaat met pijn klinkt het niet positief.
Blijf je bloeden? Is het evenveel als menstruatie en zie je ook stolsels (donkerrode klontjes)?
Hopelijk neemt het bloeden af... je kunt niet anders dan afwachten. En over een paar dagen weer even een test doen. Sterkte met afwachten. 

Haiihaii, 

Het is helderrood bloed met afvegen zit er bloed op het wc papier en een kleine vlek in mijn onderbroek. Het is geen ongesteldheid hoeveelheid. De pijn is wel heel heftig geweest van zondagavond tot gisteravond en nu vannacht maar heel erg lichte rugpijn. 

Heej,
Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt en dat je bloed. Dit kan van alles zijn is lastig te zeggen je kan inderdaad het beste even de dokter bellen. Ik heb ook hele erge rugpijn gehad vanaf week 7 en ben nu 12 weken zwanger.. 
Het kan van alles zijn maar zou de dokter bellen dan kom je misschien meer te weten. 
Sterkte 

Terug
Bovenaan