bloedverlies en ik vind vage reactie gyn, wat denken jullie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

volgens de testen vorige week ben ik zwanger, vandaag zou dat precies 5 weken zijn.

vrijdag heb ik best wat krampen gehad in mijn buik en  heb ik zaterdag een donkerbruine slijmprop (sorry voor details) verloren. HA-post gebeld en die zeiden dat het innesteling kon zijn, maar ook een MK kan betekenen, dus afwachten en vandaag gyn bellen.

zondag helder bloedverlies met stolsels, net als een ongi, maar geen achterblijfsel op maandverband, alleen bij plassen en afvegen. dus veel minder dan ongi.

Nu zegt gyn, afwachten en gewoon weer 3e dag clomid nemen. en afspraak voor 5 juli laten staan voor controle.

Wat moet ik hier nu mee???? als ik nog zwanger ben mag je toch geen clomid slikken? en ben niet echt heftig ongi ofzo dus wat is dan 1e dag cyclus? was ff zo overrompeld dat ik het niet meer weet, misschien weten jullie iets???

liefs
Sylvia

Tja, moeilijk, ik ben natuurlijk ook maar een leek, maar het lijkt mij niet logisch om Clomid te gaan slikken, je zou denken dat dat inderdaad niet mag als je zwanger bent.

Kan je anders je huisarts niet nog bellen voor advies..

Sterkte, Bianca

misschien nog een testje tegen aan gooien en anders even overleg met je huisarts (is toch weer effe iemand anders) zeggen dat je je gewoon niet prettig erbij voelt!

hoi sylvia,

wat een onzekere situatie voor je,
ik heb hetzelfde meegemaakt helaas was het bij mij een miskraam, dit hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo is.

ik mocht eerder bij de verloskundige komen met zes weken en 2 dagen heb ik een inwendige echo gehad.

als ik jou was zou ik proberen of je wat eerder kan komen.

een test doen heeft niet veel zin, want mocht het zo zijn dat je een miskraam hebt geeft de test alsnog positief aan omdat het gehalte aan HCG in je bloed nog hoog is. dit daalt dan namelijk heel langzaam.

ik hoop voor je dat je er snel achter kan komen wat het is. en duim voor je dat het goed is.

liefs angela

hallo allemaal,

dank jullie wel voor deze reacties

ik ben gewoon brutaal geweest en heb nogmaals naar afdeling gyn gebeld. uitgelegd dat ik niet dusdanig bloed dat het achterblijft op maandverband en het dus niet echt een ongi is, dus wat ik nu met tellen van cyclus moet doen.

nu een iets duidelijker antwoord gehad. moet wachten tot er echt een ongi doorzet binnen nu en 4 dgn, zo niet en bloeden zou stoppen dan nog een test doen om te kijken of ik nog zwanger ben (had 2 eitjes bij laatste controle dus wie weet) indien bloeden op deze manier niet ophoudt moet ik bellen.

dus onzeker tot einde van deze week! pffff
zit er even doorheen hoor, was vandaag al thuisgebleven van werk. ga morgen maar wel weer want thuiszitten duurt zo lang!

bedankt voor jullie reacties in elk geval en we gaan nergens vanuit maar duim voor het beste

sylvia

okay wat spannend !

probeer tot die tijd er gewoon vanuit te gaan dat het allemaal goed zit want die stress is zowel voor jou als je kindje niet goed.

en vaak voel je het zelf wel (ik wel in ieder geval) mijn gevoel dat het fout zat was zo sterk.

als je meer weet wil ikdit grag horen

sterkte

liefs angela

oooh vreselijk hoor dat onzekere, kan me voorstellen dat je er gek van word!, sterkte deze week ik hoop dat alles goed is!

Hoi,
wat vervelend allemaal.

ik heb zelf een miskraam een keer gehad met 5 weken en ik verloor minder bloed dan bij een gewone ongi,dus dat kan zeer zeker minder zijn dan normaal.

het feit dat je ook krampen hebt gehad is ook eigenlijk een slecht teken.
maar als jij over een paar dagen nog een keer test kan het zelfs zo zijn dat het een miskraam is geweest en dat je test nog positief is want het kan vaak een tijd duren voordat het hcg uit je urine is,hou daar rekening mee,dan zou je nog beter een bloedtest kunnen doen dan weet je wat de hcg waarde is dat is een veel beter meet punt.

sterkte yvonne

Terug
Bovenaan