bloedverlies en ik vind vage reactie gyn, wat denken jullie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

volgens de testen vorige week ben ik zwanger, vandaag zou dat precies 5 weken zijn.

vrijdag heb ik best wat krampen gehad in mijn buik en  heb ik zaterdag een donkerbruine slijmprop (sorry voor details) verloren. HA-post gebeld en die zeiden dat het innesteling kon zijn, maar ook een MK kan betekenen, dus afwachten en vandaag gyn bellen.

zondag helder bloedverlies met stolsels, net als een ongi, maar geen achterblijfsel op maandverband, alleen bij plassen en afvegen. dus veel minder dan ongi.

Nu zegt gyn, afwachten en gewoon weer 3e dag clomid nemen. en afspraak voor 5 juli laten staan voor controle.

Wat moet ik hier nu mee???? als ik nog zwanger ben mag je toch geen clomid slikken? en ben niet echt heftig ongi ofzo dus wat is dan 1e dag cyclus? was ff zo overrompeld dat ik het niet meer weet, misschien weten jullie iets???

liefs
Sylvia

Nou ja zeg, wat een raar advies!!! Daar snap ik ook niks van hoor!! Je mag vlgs mij idd geen Clomid slikken als je wel zwanger bent. Hoe gaat het nu met bloeden? Ik heb bij mijn miskramen eerst 2 dagen weinig bloedverlies gehad, maar daarna stroomde het toch wel even flink hoor, dus was veel bloed. Ik heb geen idee wat nu wijs is. Ik zou denk ik de gyn. nog een keer bellen. Heb je nog wel zwangerschapsverschijnselen?

succes meid!

Mickey

Hoi Sylvia

Ik zou er een test tegen aan gooien. Dan weet je of je nog zwangerschapshormonen in je lichaam hebt, als dit zo is, zou ik nog niet beginnen met de clomid en over een paar dagen nog een test doen.
Niet netjes trouwens van de gyn om zo te reageren, hij had op z'n minst een echo kunnen uitvoeren, dan weet je iets meer.
Sterkte ermee.

Liefs

Lydia

hallo,

bedankt voor jullie reacties,

ik was ook niet echt tevreden met het antwoord en kon zelf ook niet echt erbij dat ik weer clomid moest slikken dus heb nog een keer gebeld.

heb uitgelegd dat ik niet echt een ongi heb maar helder bloedverlies. ben alleen gisteren 3 kleine stolseltjes, niet echt noemenswaardig, verloren. heb ook nog totaal geen vlekken in mijn maandverbandje.

toen werd het verhaal anders. als er geen verandering optreed en er geen stolsels en krampen meer bijkomen, dan moet ik eind van de week nog een keer testen en weer bellen.

als er wel een echte ongi optreed dan 3e dag clomid.
Echo gaf zij aan heeft weinig zin, omdat ze hier niks op kunnen zien. daarom blijft afspraak voor 5-7 staan, dan kijken ze verder.

kans is er dat ik twee eitjes bevrucht had en er 1 is afgestoten. bij laatste onderzoek waren er 2 eitjes rijp en daarna bleken we zwanger.

we weten op dit moment eigenlijk nog niks, zolang er geen heftige krampen optreden kan er nog steeds niks loos zijn.

we moeten afwachten,
Wel vind ik het fijn dat we hier alles kunnen delen en jullie zo snel kunnen reageren.

Sylvia

mickey,

om ff op jou reactie te reageren,

heb nog wel pijnlijke borsten en was vanmorgen net als afgelopen 4 dagen misselijk bij het wakker worden. heb nog niet gespuugt ofzo tot nu toe.

sylvia

Hoi Sylvia,

Wat een twijfels! Kan me voorstellen dat je hier erg onzeker van wordt.... En ik vind de begeleiding van de gyn nou ook niet echt netjes. Ik hoop voor je dat alles goed is!! Heel veel succes!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan