bloedverlies en krampen na 7 de week.

Hoi,

Tussen de 7e en de 11e week heb ik wel last gehad van bloedverlies. Ook wel last van kramp in mijn buik, maar ik merkte duidelijk dat dat mijn darmen waren. Als ik jou was zou ik even de vk bellen als je 't niet vertrouwd. Hopelijk is er niets aan de hand.

Groetjes Corina

Tjonge dat wordt geen leuke vakantie dan! Maar als je daarmee je zwangerschap redt dan is dat het helemaal waard. Was het iets om je zorgen over te maken? Of wat zei de dokter?

Ik zit in Italie en ze spreken hier geen woord engels. De artsen van de verzekering zijn nu alles aan het uitzoeken.
Maar, het is inderdaad voor een goed doel.

Hoe ver ben jij?

Oh dat is wel vervelend zo'n eind van huis en dan niet goed weten van hoe of wat. Sterkte ermee. Blijven jullie nu wel gewoon daar, of proberen jullie naar huis te komen?

Ik ben morgen 28 weken zwanger van de 2e. Bij onze 1e heb ik ook last van bloedverlies gehad zo rond de 7 weken. Ik was er dus mee bekend, maar toch ben ik er deze keer wéér van geschrokken en maakte ik me zorgen. Achteraf gezien gelukkig voor niets. Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat verlopen.

hallo Fa,

Wat vervelend dat je dit meemaakt nu je zo ver van huis bent en de medici niet goed kunt begrijpen!

Ik hoop dat er niets bijzonders aan de hand is.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook bloedverlies vroeg (en ook later) in de zwangerschap, maar er loopt nu een gezond jochie rond!

Veel sterkte. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Heb net telefonisch te horen gekregen dat ik zaterdag mag vliegen en mandag in NL naar het ziekenhuis moet.
Gelukkig heb ik geen bloedverlies meer gehad. We gaan er dan ook maar vanuit dat er over een heleboel weken een kleine is!

Terug
Bovenaan