Bloedverlies en positieve test

<p>We zitten in een wat vreemde situatie. Op het moment dat er een innesteling zou kunnen plaats vinden is dit ook gebeurd (ook de krampjes vooraf). Was 2 bloedverlies in 3 dagen. En op de dag van de ongesteldheid (eergisteren) was er ook wat bloedverlies en nu weer, het is iedere keer maar minimaal en niet de gebruikelijke hoeveelheid (wat laatste periode echt veel was). Zojuist een test gedaan en er kwam zwanger uit ! Maar durven nog niet te vroeg te juigen...zou dit een miskraam zijn of toch zwanger...want neem aan dat de clearblue test ook zwanger aangeeft mocht er sprake zijn van een miskraam...Iemand ervaring mee?</p>

Helaas ervaring mee in september 3 dagen achter elkaar test positief en daarvoor ook bloed verloren toch maar  bloed laten prikken was ook genoeg hcg dus ook zwanger echo plannen 3 week later op de dag van de echo was er niks te zien dus vroege miskraam zei de gynaecoloog later een keer na gevraagd aan een andere gynaecoloog en die zei dat je nog paar dagen positief test omdat het hormoon nog in je lichaam zit ik hoop voor jullie dat het goed gaat  wat ook kan natuurlijk maar wil je behoeden voor een teleurstelling want wij waren niet voorbereid op dit nieuws bij de echo hadden ons niet goed voorgelicht dat dit ook kon daarom reageer ik op jou maar ik ga duimen hoor 

Hier soortgelijk. Tijdens mijn ongesteldheid weinig bloed verloren, dus een test gedaan. Heel licht positief. Paar dagen later weer en een week later weer. Deze laatste test was een knaltest. Ik verloor ook helderrood bloed nadat ik de laatste test had gedaan. Dat is nu 3 dagen geleden. Vandaag is dat weer gestopt. Ben gisteren bij de verloskundige geweest en zijn gaf ook aan af te wachten. Ze kon inwendig een beginnende zwangerschap zien door het verdikte baarmoederslijmvlies. Vrijdag telefonische afspraak dus dan hoor ik meer. 
Ik denk persoonlijk dat je eerder de slechte verhalen leest dan de goed verhalen dus hoop op goed nieuws voor jullie!

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap tot 7,5 licht bloedverlies gehad. Hebben nu een prachtige dochter van een jaar.

Ik heb ook vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was tot 6/7 weken bloedverlies gehad. Ik dacht echt dat ik m'n vruchtje kwijt was. Ik ben nu gewoon 15 weken zwanger! 

Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn. Het komt niet veel voor, dus wil geen valse hoop geven natuurlijk, maar het kan.

Terug
Bovenaan