bloedverlies en positieve test???

hoi meiden,
ik heb in november mijn spiraal laten verwijderen en daarna vreemde cyclussen gehad. 4dagen na het verwijderen 1dag bloed. weer 11 dagen later 1 dag bloed. daarna zat er 28dagen tussen en een week ongi geweest. toen een cyclus van 34 dagen en maar 1,5dag bloedverlies. en nu 6 dagen later weer bloedverlies pfff gister een klein beetje smiddags en vandaag al 3 keer echt moeten verschonen.

maar omdat ik het zo vreemd vond, vanmorgen wel een test gedaan en daar kwam een kruis te voorschijn. maar ja nu twijfel ik of ik zwanger ben of misschien ben geweest en dat het toch mis is gegaan. vorige week had ik wel 1 dag last van mijn buik maar gister en vandaag helemaal geen last van mijn buik. pfffff wordt er een beetje onzeker van en durf ook niet zo goed blij te zijn met de positieve test.denk dat ik morgen maar de vk bel voor advies.

iemand dit ook meegemaakt?
 
Nee, gelukkig nooit mee gemaakt. Maar ik vroeg me af waarom je naar een VK gaat en niet naar je huisarts of een gyn?
Ik neem aan dat je nog geen VK hebt en je huisarts is waarschijnlijk een vertrouwd iemand voor je. Ook kan een VK volgens mij nog weinig voor je doen. Ook als je zwanger bent zal er nog weinig te voelen, zien of horen zijn. In zo'n vroeg stadium kan alleen een interne echo iets laten zien.
Veel succes en hoop voor je dat je zwanger bent.
 
ik ken het niet heb ook in november mijn spiraal laten weghalen
en in januari ne 3 dagen na mijn menstruatie had ik krampen en toen 2 dagen later verloor ik een beetje slijm met bloed
nu ben ik morgen 5 weken zwanger
maar de gehelle maand januari heb ik eigenlijk lichte trekkende gevoel aan mijn baarmoeder gehad dus dat ken komen omdat dat kleintje een plekje aan het zoeken was(heel gezellie)
maar ik zou ook naar mijn huisarts gaan en als zij het niet vertrouwd stuurt ze me automatische door naar de gyn
dus ja een verloskundige ken zeker nog niks doen
en dat is later pas iemand die iets voor je ken betekenen

groetjes en terkte met alles hopelijk meer duidelijkheid snel voor jullie
 
Ik heb zelf de eerste weken van mijn zwangerschap ook bloedverlies gehad.
Ik zou als ik jou was over een paar dagen nog een testje er tegenaan gooien.
Ze kunnen inderdaad nu nog niet veel voor je doen (de VK dan) de eerste weken is het altijd spannend.

Succes!!
 
ik heb dat ook gehad, een positieve test en bloed verlies, maar bij mij was het helaas zo dat het een miskraam was. de hcg-hormoon zit dan nog wel in je lichaam wat een voor een positieve test zorgt. niet leuk. ik hoop dat het bij jou wel goed is!!
 
Terug
Bovenaan