Bloedverlies?En Predictorzwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal.

Ik heb mijn ongi.op 15 September gehad.
Maar nu vraag ik mij af of dit wel een echte ongesteldheid,is geweest?
Het duurde wel 8 dagen,eerste 2 dagen helder rood,dit stopte weer.Later ging het over in bruinverlies met wat Rose.
Vanmorgen zwangerschapstest gedaan,binnen 10 minuten een licht rose streepje zag ik.
Wel heb ik al twee weken last van pijnlijke borsten,en met vlagen dat ik misselijk ben.
Ongi gevoel,+lage rug pijn.
Ook heb ik nu last van beetje plakkerige slijm,
en in mijn mndverband zie ik bruingele afscheiding.
Het is voor mij nu erg onzeker,waar ik van uit moet gaan.Ben ik mischien te vroeg geweest met testen.Als het een innesteling is geweest,wanneer kan ik dan beter testen.
Wie geeft mij raad.

over het algemeen zeggen ze, een streep is een streep!!!! die krijg je niet als je geen hcg in je urine hebt zitten.....
ik zou zeggen doe nog een test om het zeker te weten, maar ik denk (voorzichtig) dat je zwanger bent.... maak anders ff een afspraak bij de HA....

succes!!!

over het algemeen zeggen ze, een streep is een streep!!!! die krijg je niet als je geen hcg in je urine hebt zitten.....
ik zou zeggen doe nog een test om het zeker te weten, maar ik denk (voorzichtig) dat je zwanger bent.... maak anders ff een afspraak bij de HA....

succes!!!

Bedankt Petra,van je reactie.

Ja ik voel mij zwanger.Mijn man gelooft niet in lichte streepjes,in zijn ogen is de test negatief.
a.s Zaterdag doe ik anders nog een test,mischien dat de test dan superpositief is.
En dat het hcghormoon dan wat hoger is.
Mijn temp.blijft ook hoog en nog steeds,terwijl ik wel enigzins bloedverlies heb gehad.
Van morgen was de temp 37.3

hahaha, ik had ook 2 keer een lichte test, maar mijn vriend zei dat dat gewoon de voorgedrukte lijn was... die geloofde het ook niet!!! ik heb toen een digitale gehaald... daar valt niet mee te twisten. hahaha.

succes zaterdag!!

Groetjes,
Petra,
mv Brenda en Samantha 06-05-2008

Dankje Petra.

Ik laat het je zaterdag weten,welke digtale had jij gekocht.

ik had de digitale van clear blue gekocht..... die 2 ervoor waren dipsticks van sensitest.... wat goedkoper zodat het niet zo erg is om te testen.:eek:P die van CB was 7 euro dacht ik....

Terug
Bovenaan