bloedverlies halverwege cyclus. Wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Wij kan mij helpen? Ik heb een onregelmatige cyclus (tussen de 28 en 32 dagen; soms langer). Op dag 16 en 17 had ik flinke buikpijn wat op mijn eisprong zou kunnen wijzen. sinds gisteren (dag 19) verlies ik wat bloed. Wat kan dit zijn?
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit mijn menstruatie al is (en die krampen dus daar van komen). Heeft iemand dit eerder meegemaakt. In mijn vorige zwangerschap heb ik ook wat bloed verloren, maar dit was pas na 6 of 7 weken zwangerschap.

Groetjes
Proud

hoi meissie,

als je een beetje bloed verliest zo rond de week voor je nod, kan dit heel goed innestelingsbloed zijn. je eitje hecht zich dan in de baarmoedermond (duurt namelijk zo'n 6 dagen voor die daar is) en als je eitje een bloedvaatje raakt kan daar wat bloed bij vrijkomen. dit ligt eraan hoe goed jou baarmoederwand doorbloed is.

word dus erg spannend voor je! hopelijk is het raak.

liefs esther

hoi proud ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad en 18 mei had ik een heel klein beetje bruin bloed verloren en toen was het verdwenen maar nu moest ik 24 mei pas ongesteld worden..maar had gisteravond geklust en vanmorgen zag ik inene roodbloed en nu is het bruin bloed en weer gestopt..ik snap er ook helemaal niks van wat dit is....maar goed meis dat kan bij jou innestellingsbloed zijn..ik hoop dat het raak is....DUIM DUIMDUIM..gr maris

Is het niet te vroeg voor innestelingsbloed?? Bij mijn 1e zwangerschap was het bloeden in de 6e week ook innestelingsbloed, dus het lijkt me nu nog veel te vroeg.

Het stomme is dat ik ook al een paar dagen misselijk ben 's morgens, maar ook hier lijkt het me te vroeg voor.

Ik had echt verwacht dat ik bij het zwanger worden voor nummertje 2 minder met pijntjes etc. bezig zou zijn, maar niks is minder waar. Het zit constant in mijn gedachten... erg he?

Proud

Ik heb dit ook gehad!! Op 3/4 van m'n cyclus kreeg ik wat buikpijn en klein beetje bloeding. Een week later heb ik getest en was ik zwanger!! Inmiddels is mijn dochtertje  7 maanden!!
Dus wie weet....

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan