bloedverlies halvewege je cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben erg geschrokken sinds 2 dagen verlies ik bloed eerst was het oud bloed nu is het helder rood. Zit op dag 16 van mijn cyclus (duurt 32 dagen)
Gebruik geen medicijnen enz. Wie heeft dit ook wel eens gehad en wat moet je doen???

Gr.

hey meis ik had dinsdag ook zoiets wat slijm met rozig bloed   en bij mij was het 6 a 7 dagen na me eisprong , heeeeeel vaag

groetjes chantal

Hoi,

ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad, en het bleek innestelingsbloed te zijn. Dat is  dat het vruchtje zich gaat innestelen in de baarmoederwand en daarbij kan wel eens een bloedvaatje geraakt worden (zoiets) Alleen had ik hem niet op de helft maar inderdaad zo'n 8 dagen na de eisprong...dus wie weet.

succes,

groetjes Mellow

Hoi Sabrina!

Ik wilde even zeggen dat ik precies hetzelfde heb gehad!!! Ik heb altijd een erg lange cyclus (onregelmatig maar altijd lang) en op dag 14 van deze cyclus kreeg ik ineens bruin bloed, daarna werd het wat roder. Hield ongeveer een week aan maar het was erg weinig. Heb het gewoon niet meegeteld als menstruatie, maar ik vond het ook erg vreemd. Kon in mijn geval ook geen innesteling zijn omdat ik mijn ei nog niet had gehad.

Ben benieuwd hoe het bij je is afgelopen!

Groetjes,

Senorita

Terug
Bovenaan